Foto bij na de zomervakantie

Melissa:
met zucht sla ik de wekker uit.
ik ga op de rand van mijn bed zitten en bedenk wat ik de eerste dag na de zomervakantie aan ga doen.
als ik na 5 minuten nog geen idee heb Whapp ik Cindy meestal heeft zei nog wel wat leuke tips.
als ik klaar ben leg ik me mobiel aan de kant en ga snel even douche zodat ik goed wakker ben.
'mam' roep ik na beneden waar is mij föhn?
geen idee lieverd hoor ik van onder. ook dat nog wat een gedoe!
tot mijn opluchting zie ik dat Cindy me terug heeft gewhapt. ze zegt : hee Melissa heb zin in de vandaag echt balen dat we niet bij elkaar in de klas zitten. maar ff over je kleding probleem ik weet de oplossing doe dat leuke jurkje aan die grijze die je in parijs hebt gekocht en doe je lichtroze sleehakken de onder staat je vast super. zie ik je bij de kluisjes? xx Cindy
wat is Cindy toch geweldig hier had ik zelf nou nooit aan gedacht.
ik whapp snel terug: ja echt balen dat we niet bij elkaar in de klas zitten maar zie je bij de kluisje wordt een top jaar xx Melissa.
als ik klaar ben krijg ik een berichtje van Daan: hee Melis beetje zin in vandaag ik wel. balen dat ik in een andere klas zit als jou vorig jaar was echt gezellig met jou in de klas xDaan ik bloos stiekem voelt Daan als meer dan een vriend maar niemand weet dat ik durfde het zelf Cindy niet te vertellen.
ik whapp Daan terug: hee Daantje heb zin in vandaag balen dat we niet bij elkaar in klas zitten zie ik je bij de kluisjes? xMelissa.
snel werp ik een blik op de klas oeps het is al half 8 snel doe ik de kleren aan die Cindy me vertellen doe een klein laagje mascara op en ren na beneden.
tot mijn opluchten zie ik op taggel een briefje liggen met: lieverd ik ben even boodschappen doen ben zo terug, veel plezier op school. je brood staat al klaar op het aanrecht liefs mam.
wat is ze toch ook een schat snel schrijf ik de onder : mam echt super bedankt dat je me brood hebt gesmeerd. ik zal me een beetje gedragen op school. liefs Melissa.
gelukkig had ik gisteravond mijn tas al gepakt dus ik hoef alleen nog maar mijn brood erin te doen.
snel ik eet ik mijn broodje op en ren ik na boven om mijn tanden te poetsen.
als ik alles heb doe ik de deur op slot en fiets ik richting school.

Reageer (2)

  • ginadam

    hihihi snel door!!!

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Aaaeh leuk snel verder fietsen x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen