dit is denk ik het laatste hoofdstukje voor vandaag, maar lig nog tot de kerstvakantie thuis dus er komen snel meer stukjes:)

Vanuit Daan

Het is vrijdag en ik hoef vandaag niet meer naar school, we hebben eindelijk vakantie!(: rond 13:00 zijn Nils, Owen hier en we zien Rein met moeder en zus bij het hotel in Haarlem, waar we 3 weken heen gaan met z’n alle. We moeten ongeveer 1 uur tot 1,5 uur rijden en dan liggen wij met z’n 4en op een kamer, mijn ouders met m’n broertjes en de moeder van Rein met Chrisje. Om 13:00 zijn Nils en Owen er en stappen we met z’n alle in de auto. We hebben de grootste lol in de auto en we beantwoorden met z’n 3en nog wat tweets van mainiacs op twitter. Eenmaal aangekomen bij het hotel zie ik Rein al staan met z’n moeder en Chrisje, ik wijs ze aan en Owen, Nils en ik rennen ernaar toe. We hebben al de mainiacs maar niet verteld naar welk hotel we op vakantie gingen, want dan zou het hier heel snel vol kunnen staan en daar hebben we geen zin in! Als we allemaal hebben ingecheckt gaan we naar onze kamers die allemaal op de 6e verdieping liggen. Wij hebben met z’n 4en een luxere 4 persoonskamer dus hebben we allemaal een apart bed en een hele mooi badkamer 1 tv en 1 hele nieuwe computer!(: we moeten rond 18:00 eten en we gaan daarvoor nog even met z’n 4en naar de speelhal. Vanavond gaan we zwemmen, want we hebben gezien dat het nachtzwemmen is! Na een paar uur in de speelhal lopen we richting het restaurant en gaan met z’n alle eten, het eten was heerlijk en we zitten allemaal vol. We lopen naar onze kamer en kleden ons allemaal om, dan lopen we richting het zwembad. We leggen onze handdoeken neer en springen met z’n alle in het water. We zwemmen een hele tijd en als we uit het water gaan lopen we richting onze handdoeken, als we richting onze handdoeken lopen kijk ik naar de overkant en zie een meisje naar ons kijken. Ze zou wel een mainiac zijn tenminste volgens mij herkent ze ons! Hopelijk zet ze niet op twitter of iets anders dat we hier zijn, want dan komen er alsnog allemaal mainiacs.. Niet dat ik de mainiacs niet aardig vind, maar dan hebben we het wel heel druk! Als ik nog een keer kijk zie ik dat ze best leuk is en ze ligt helemaal alleen, misschien kunnen we wel even naar der toe lopen?! Ik zeg het gauw even tegen Rein en die zegt meteen “aaahw Daan, ben je verliefd? Hahah” ik had dit antwoord niet verwacht, maar ik zeg snel “helemaal niet, wat denk jij nou?!”. Hij vindt het goed dat we naar der toelopen dus zeggen Rein en ik even snel tegen Owen en Nils dat we even weg zijn.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen