De bel gaat.

Nick pov.
ik loop naar de les. Hand in hand met melissa.
We zitten nu bij economie. Joe en Don staan helemaal vooraan. Ze worden voor gesteld; "Hey Jongens en meiden er komen nieuwe jongens in jullie klas. Hun namen zijn Joe en Don. Hey zegt iedereen.

Rhidonna pov.
Naast mij is nog plek. Don loopt naar mij toe. Mag ik hier zitten Rhidonna?? ja hoor mag wel Don. (haha Nu zit Don naast mij) Grappig dat we naast elkaar zitten.

Jamie pov.
Kijk Joe daar kan je zitten. Naast Jamie. Oke zei ik. Joe kwam naar me toe gelopen en zei Hooooooooiiii. (ik dacht zo hij is beleefd) ik keek hem lief aan en zei ga maar zitten. Leuk dat je naast me zit. Ja zei Joe. We pakken onze boeken en leggen het op tafel. Tussen de les door lag er een briefje op mijn tafel. Ik maak hem open. Dit stond er in;

'kom om 12 uur naar mij toe,greets Joe.'

Ik knik naar hem ja. Ik denk bij mezelf na. Die Joe, hij is best sexy. Hij heeft lang haar en het is zwart. ik ga hem gewoon proberen te versieren dach tik bij mezelf na, Ookal mag ik wel een Emo zijn, Maar dan kan ik nog wel versieren.

-Om 12 uur-

Ik loop naar Joe waar de andere ook zitten. hoi zeg ik. hey zegt Joe. Jongens, Dit is Jamie die zit naast me in de lessen zei Joe. Yo Jamie zei iedereen. ik ben Melissa, Ik ben Nick, Ik ben Don, Ik ben Rhidonna En ik ben Joe. oke, Leuk jullie te ontmoeten. Zeg jamie heb jij dit weekend wat te doen? Vroegen Nick en Melissa. Nee, Ik geloof dat ik niets te doen heb dit weekend zei ik heel erg geinteressert. Wil je dan mee naar de camping van ons? Dan kunnen we jne ook beter leren kennen Zei Nick. Ja Leuk ik vind het best zei Ik. Jamie je weet toch waar ik woon? Zei Melissa. Ja ik woon naast je duh!! Kom dan naar me toe als we uit zijn. Dus we zijn om 1 uur uit, Spreken we om 2uur af bij mij thuis? zei ze. Ja is goed. ik kom om 2uur naar jou toe. Mooi...

-De bel gaat en we moeten nog voor 1 les uur naar de les.-

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen