A Date With Zayn
Luna Pov: ik werd wakker gemaakt door de moeder van Louis ze had ontbijt gemaakt en zei dat de jongens beneden wachte op mij, Ik kleede me snel aan en ging toen naar beneden toe. De jongens zaten al aan de tafel op me te wachten en keken op toen ik aan kwam lopen gelukkig was het nu weekend en konden we rustig aan doen. Ik ging zitten en pakte een broodje en een glas melk Zayn zat naast me en praate met Liam en Louis. Nail en Harry praate wat met mij tot we ons ontbijt hadden en allses op ruimde daarna ging ik weer nar huis Zayn bracht me op de fiets naar mijn huis toe. Toen we er waren stapte ik af en gaf hem nog een afscheidskus voor dat ik naar binnen ging , mijn ouders waren niet thuis ze waren waarschijnelijk aan het werk en dat vond ik niet zo erg nu had ik het huis voor mezelf.
Zayn Pov: Ik fietse weer terug naar het huis van Louis en zette mijn fiets tegen een muurtje voor dat ik weer naar binnen ging de jongens keken op en begroete me weer. Liam: he Zayn waarom bloos je zo? Ik : oh uhmm gewoon. Nail: jaja je vind Luna leuk geef maar toe. Ik: ok ja ik vind haar leuk . Harry: Ik wist het wel hoe kon het ook anders! Luois gaf Harry een tik tegen zijn hoofd en lachte. Ik ging op de bank zitten naast Liam en Nail ik zuchte en dacht aan Luna die nu thuis was.
Liam Pov: Ik wist gewoon dat we Zayn moesten helpen met een date voor hem en Luna en dat zou niet makkelijk worden. Ik nam Harry ,Louis en Nail even mee naar de keuken, Ik: jongens we moet Zayn helpen om een date te plannen voor hem en Luna anders krijgen ze nooit wat, en dat zou jammer zijn. Harry: ja maar wat is nou echt romantisch? Nail: wat dacht je van een etentje bij een goed restaurant. Louis: dan moet het in romantische sfeer zijn anders werkt het toch nooit. ik: dat is waar laten we dat gaan regelen jongens. De rest knikte en liep weer terug naar de woonkamer en ging weer tv kijken.
Luna Pov: ik verveelde me na een tijdje al weer en deed tv maar aan ineens begon mijn mobiel te trillen ik keek op mijn schermpje het was een smsje van Louis dat ik vanavond naar een restaurant moest komen de rest was nog een verassing. Ik smste terug dat ik er zou zijn. en legde mijn mobiel weg. Ik rende naar mijn kamer en zocht een leuk jurkje uit en ging toen naar de badkamer om mijn make-up te doen toen ik klaar was liep ik naar beneden toe en liep naar buiten daar stond een auto op mij te wachten ik stapte in en de auto reed weg. Na een tijdje stopte de auto bij een restaurant dat hele mooi was verlicht met kaarsjes ik stapte uit de auto en keek rond toen ik Zayn zag zitten hij zwaaide naar me ik liep naar binnen toe. Ik ging tegen over Zayn zitten en keek om me heen. Ik voelde dat ik begon te blozen Zayn deed het zelfde. Na een tijdje kwam een ober bij onze tafel en we bestelde daarna keek ik weer naar Zayn hij was nogal stil geworden sinds ik hier was, de ober kwam ons eten brengen en liep toen weer weg. Ik:Zayn gaat het wel goed? Zayn: Ja ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen je ziet er zo mooi uit vandaag. Ik: oooh eeh dankje. Zayn: Luna ik wil je graag iets vertellen. Ik: wat dan? Zayn: Ik ben verliefd op je Luna. Ik: wat maar waarom zei je niks tegen me. Zayn: Ik wist niet goed hoe ik het moest zeggen tegen je en ik wilde onze vriendschap niet verpesten Ik: oh Zayn dat gaat nooit gebeuren want ik ben ook verliefd op jou. We bloosde allebei hevig en lachte de rest van de date was erg gezllig met Zayn. Toen was het tijd om naar huis te gaan Zayn had betaald en liep met me mee naar de auto hij hield de deur voor me open stapte daarna zelf in. Toen we bij mijn huis waren hield hij weer deur voor me open zo dat ik uit kon stappen ik gaf hem nog een afscheidskus en ging naar binnen toe.
Zayn Pov: Ik stapte weer in de auto en die reed naar het huis van Louis toe en toen de auto stopte stapte ik uit en belde aan Louis deed de deur voor me open en liet me binnen. Ik plofte op de bank neer en zag en andere naar me kijken ze wilde natuurlijk weten hoe de date was gegaan. Ik vertelde dat Luna ook verlief was op mij. Ik was erg moe en besloot naar bed te gaan ik ging liggen en meteen viel ik inslaap.
Er zijn nog geen reacties.