Foto bij 004/ Sean Mitchell Vance

It hurts me so much to be constantly reminded of how everything went wrong.

Toen de bel ging kwamen Jessi , Jay en Beau naar me toe "Whats wrong, bro?" zeiden ze in koor. "Nothing"antwoorde ik kort. Ze trokken me recht en we liepen samen naar de kantine. Ik pakte een bordje en een dienblad net zoals de andere en een worstebroodje. We gingen aan ons tafeltje zitten en meteen vielen mijn ogen op haar.

Ze glimlachte naar me. Huh wacht een even, ze glimlacht?! Ik schudde even met mijn hoofd. En keek terug naar haar. Marcey keek me streng aan terwijl Sophia opstond en naar de uitgang rende. Zo snel als Marcey het door had snelde ze haar achter na. Ik keek om me heen, de jongens aan mijn tafel waren aan het spelen met hun eten en voor het snelste aan het drinken. Ik stond op en zette mijn dienblad op het rekje en liep naar de deur. Achter me hoorde ik Beau roepen. "BRO, wait !" Ik was er niet helemaal bij met m'n gedachte dus het ging in het ene oor er in en het andere er weer uit. Ik duwde de deur open en op dat moment ging de school bel. Op naar mijn lokaal dan maar. Ik ging zitten aan het tafeltje helemaal achteraan ver weg van de andere. Onze leerkracht liep gehaast naar binnen. "Class i have bad news, i'm not giving lessons today, because i need to do things, so take your book and study, or sleep.. Just keep it down, okay?" Toen ze weg was schoof iedereen hun banken tegen elkaar en begon te praten. Ik stond op en liep naar buiten. Ik ging echt niet een uur in die klas zitten niks te doen dus ging ik gewoon naar huis. onderweg naar mijn kluisje sloeg Beau zijn arm rond mijn nek. "Well bro, Let's go outside" Ik keek hem aan en glimlachte. We liepen snel naar buiten zodat niemand ons zag. We rende zo snel we konden over het school terrein naar buiten.
We wandelde wat rond in de stad en om een of andere reden vergat ik Sophia even.

Reageer (3)

  • Liesbeth1

    Snel verderrrrrrr! <333333333

    1 decennium geleden
  • CasillasLOVE

    Snel verder!
    Na de examens moeten we echt nog eens wat gaan doen!!
    Loveya!
    <3333333333333333333333333333

    1 decennium geleden
  • BiekeexWorld

    Snel verder!
    love & miss you ):
    x x x x x x x x x x x x x x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen