eerste hoofdstukje, hoop dat jullie hem leuk vinden(:
deze is nog niet zo lang maar ze worden wel langer!

Vanuit linde

het is vrijdagmiddag 12:00 en we hebben eindelijk vakantie!(: Lotte, Roos, Fleur en ik lopen naar buiten, pakken onze fietsen en gaan dan naar huis. Vandaag ga ik 3 weken op vakantie naar Haarlem, pfff helemaal geen zin… 3 weken lang alleen maar in een hotel zijn met mijn ouders en mijn 2 broers-.- Als ik thuis kom zijn mijn ouders al druk bezig met inpakken en ze hebben maar half door dat ik binnenkom, totdat ik 3 keer “HOI” hebben geroepen. Een half uur later komen Bram (mijn tweelingbroer) en Casper (mijn andere broer) binnen, ze zeggen allebei “hoi” en verdwijnen dan naar boven om hun spullen in te pakken. Ik zit chagrijnig op de bank, want ik heb echt geen zin om 3 weken in een duf hotel te zitten.. Ja okee, het is dan wel vakantie, maar dat is ook het enigste wat er leuk aan is. Als mijn moeder even bij me komt zitten met wat drinken vraag ik of ik echt mee moet, me moeder zegt dat ik echt mee moet, maar dat ze nog wel een leuke verassing voor me heeft! Ze verteld dat ze allang door had dat ik er geen zin in had en dat ze daarom heeft geregeld dat ik op een 4-persoonskamer slaap apart van de rest, zodat Roos, Lotte en Fleur 1,5 week langs kunnen komen! Okee dat maakt deze vakantie al een stuk leuker(: Ik bedank me moeder dat ze dat heeft geregeld en loop naar boven om m’n spullen in te pakken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen