Foto bij Dag 7 nominaties deel 1

"Vandaag is het tijd voor de eerste nominaties welke 3 van de 6 mannen worden straks genomineerd en kunnen misschien op dag 13 naar huis gaan op naar het huis waar de nominaties gaan beginnen".

"Dit is Big Brother mannen naar de nominatiekamer alsjeblieft"
"Vrouwen een voor een gaan jullie naar de nominatiekamer en nemen plaats in de cabine waar jullie 5 punten krijgen die moeten jullie verdelen over 2 mannen die jullie willen voor nominatie het kan dus 1 voor hij en 4 voor hem of 2 om 3. Je moet 2 mannen nomineren veel succes.
Jolie neem plaats in de cabine".

Jolie liep de nominatiekamer binnen waar de mannen op krukken zaten.
"Jolie deze cabine is geluidsdicht de mannen kunnen jouw niet horen wie nomineer voor hoeveel punten en waarom".


Ik nomineer voor 1 punt Jon Josep omdat hij een beetje raar deed tegen Helena en dat is niet hoe je eerste week moet beginnen.
Voor 4 punten nomineer ik Ben omdat hij gewoon niet echt veel tegen me praat en af en toe vreemd is.


"Dankjewel Jolie, Luna naar de cabine.
"Welkom Luna jouw nominaties alsjeblieft".


"Voor 3 punten nomineer ik Devin omdat hij als laatste in het huis kwam en zomaar naast me lag me zonder daar eerst voor wakker te maken
VOor 2 nomineer ik Ben omdat hij heel vreemd doet soms en dat kan tot irritaities leiden".

"Dankejwel Luna, Lilith naar de cabine alsjeblieft.
Lilith wie nomineer je, voor hoeveel punten en waarom"


"Hallo Big Brother
Voor 1 punt nomineer ik Jon Josep omdat hij beetje afstandelijk doet en alleen maar omgaat met Derek.
Voor 4 punten nomineer ik Devin omdat hij plots het huis inkwam en meteen deed of hij de baas was".

"Dankjewel Lilith, Juna naar de cabine alsjeblieft
Welkom Juna graag jouw nominatie".


"Voor 3 punten nomineer ik Devin omdat hij graag de baas speelt hier en dat vind ik niet leuk
Voor 2 punten nomineer ik Ben omdat hij zich vreemd gedraagt en vaak omgaat met Helena".

"Dankejwel Juna, Helena naar de cabine alsjeblieft
Helena wie nomineer je en waarom


"Voor 3 punten nomineer ik Derek omdat hij bijna alleen maar met Jon Josep omgaat en niet met ons.
Voor 2 punten nomineer ik Xavier omdat hij heel vaak met Liltih is en over ons roddelt denk ik".

"Dankjewel Helena, Mandy naar de cabine alsjeblieft.
Welkom in de cabine Mandy graag je nominaties".


"Voor 4 punten nomineer ik Xavier omdat volgens mij te vaak met Liltih omgaat en niet probeert om met ons een band te vormen.
Voor 1 punten nomineer ik Derek omdat hij een beetje afstandelijk is".

"Dankjewel Mandy ga terug naar de lounge".

Terug in de studio

"Alle 6 vrouwen hebben gestemd en op dit moment staan met 6 punten in de gevarenzone Xavier.
Met 8 punten is het Ben
En met 10 punten boven staat Derek.
Hoe gaat deze nominatie veranderen als de mannen gaant stemmen je ziet het in het volgende deel".

Reageer (1)

  • XInnocenceX

    klopt niet Derek heeft er maar 4 :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen