Hoofdstuk 6 Romy
Wow turkije het is echt leuk! Vooral nu ik er nieuwe vrienden bij heb,maar eentje ja hij is speciaal voor mij. Ik wil meer zijn dan zijn vriend,ik ben verliefd op hem. Eerst wou ik het niet toegeven,maar tijdens darten of poolen,wat ik niet kon leerde hij me. Hij hield me steeds vast en daardoor wist ik het zeker. Natuurlijk had ik het over de geweldigste,liefste,knapste,zo kan ik nog wel doorgaan maar ik had het dus over OWEN!! Hij is zo lief,is cool,grappig,heeft swagg enz, ik heb een bijnaam zodat hij niet kan weten dat hij het is; SwaggBunny. jaa rare naam mjaa het past wel bij hem.
Opeens voel ik een arm op mijn schouder, ik schrik. Oh gelukkig het was Owen maar. 'Kom je?' Vroeg hij. "Waarheen"? Vroeg ik. Hij zei "de rest is gaan eten en jij zat hier maar een beetje de denken,en ik kon je hier niet alleen laten." Hij glimlachte awhh wat is hij lief. "AWHH ja ik kom" zei ik.
We kwamen aan bij de eetzaal,iedereen was stil en zei niks. Nu zie ik het pas! Esmee heeft een hele rode plek op haar gezicht. Daan staart alleen maar bezorgd naar haar. En Nils laten we er maar beter niet over praten. Gek genoeg zijn alleen Melissa en Rein blij. Ze spelen met hun handen,ziet er kinderachtig uit maar wat boeit het?! You only live once!! En ik staarde maar een beetje en dacht aan mijn swaggbunny! "OKE SERIEUS IK KAN ER NIET MEER TEGEN,SAAIE OUDE SULLETJES,MAAK EENS LOL!!" Riep Owen. Yeah thats mij swagbunny,en ik grijnsde. Ik was weer aan het dagdromen,en opeens vroeg iemand;"waar denk je aan?" "Aan owen" antwoordde ik. SHIT Owen was degene wie het vroeg,en ik maar denken dat het Melissa was. Hij vroeg weer;"vind je hem leuk?' Ja antwoordde ik. OMG 2x een fout. Daar zat hij dan,hij schaterde het uit.
Er zijn nog geen reacties.