Foto bij Chapter two. Good day and give it a chance?

ik prop een hand vol popcorn in mjn mond. En moet keihard lachen om stephanie en puck die heel vals mee zingen met One direction. Later doe ik mee hun en kies het liedje Nobody compares, te verwachten dat ik heel vals zing krijg ik toch complimentjes. Na karoke moesten ze natuurlijk ook filmpjes van unionj zien. We lachen om elk ding dat hun zeggen, 'omg George is so hot' hoor ik puck zuchten. Oef ze moest weten , Rond half drie besluiten we om te gaan slapen. Al vallen we in slaap met allemaal dingen in onze gedachten. En bedenk me dan dat ik morgen avond moet werken, pff.

Net als ik mijn ogen langzaam los wil doen. voel ik een kussen recht in mijn gezicht terecht komen. ik kijk boos om me heen en zie puck en stephanie in een deuk. 'Je sliep te lang' zegt stephanie lachend. Er komt klein lachje uit mijn mond. Ik sla de dekens van mij af en loop naar beneden om een dienblad met ontbijt mee naar boven te nemen. Ik leg wat bolletjes met allemaal beleg op het dienblad en schenk drie glazen vol met chocomelk. half morsend kom ik bij ze aan. 'Jam' komt er uit puck"s mond en likt haar lippen. Na een uitgebreid ontbijt met veel geklets vertrekken we een voor een in de douche om ons klaar te maken voor de dag. In mijn kamer ga ik voor de spiegel staan en doe mijn make up en doe wax in mijn haar zodat mijn krullen die de nacht erin hebben gezet veerkracht te geven. Mijn benen laat ik in mijn spijkerbroek glijden en knoop hem dicht en trek er een simpel shirtje over. "hey Mia I have to go soon because I have to work, do you have to work today?' Puck en ik werken allebij een supermarket ik het winkelcentrum niet het meest geliefde baantje maar we moeten toch wat. 'Ehm yes i have to work tonight..' 'Oke Good luck. I'll try to not give you all the hard stuff' zegt ze lachend.

Om 3uur zijn ze allebei vertrokken en is de rust her gekomen. 'Was it fun honey?' hoor ik mijn moeder van de woonkamer roepen. Ik loop de trap af en ga op de bank tegenover haar zitten. 'Yes it was nice, but mom I can't eat with you because I have to work' 'That's fine, i'll put something in the microwave for you because I have a meeting at work so i'll eat there' 'oke' zeg ik met een glimlach.

Aangekomen bij mijn werk trekt ik mijn mooie polo aan. Ik loop naar het magazijn en pakt een kar uit de paar karren die buiten staan. zo te zien heeft puck zich aan haar woord gehouden en niet alle makkelijke gedaan. ik pak onderweg en krat mee aangezien ik niet zo groot ben voor een aantal schappen. Ik trek aan het touwtje en de deur gaat open, ik rij mij kar de winkel in. Ik maak de knopen los en begin te vullen.
Na drie uurtjes ben ik weer klaar en gooi mijn polo in de wasmand en zet de wasmachine aan. Ik open mijn kluisje en pak mijn mobiel eruit. Ik loop richting de deur terwijl ik me jas aantrek, zeg gedag bij de kassa en loop de ijzige kou in.

Ik laat me op bed vallen en kijk naar mijn mobiel, zal ik hem een sms sturen of? Ik besluit er toch maar een te sturen er kan toch niet veel slechts gebeuren dan geen sms terug krijgen. Maar hoe moet hij nou weten dat ik het ben, hij weet mijn naam niet. 'Hey I thought give it a chance and text you. i'm the girl with the two crazy friends yesterday. And you gave me your number under your autographe, I don't know why but I'm texting you so hope you have something good to say haha . Mia''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen