Foto bij Seventy-Seven

*Harry Styles

Het busje waarin we gekomen waren telde 7 plaatsen, exact genoeg voor iedereen plus bagage als we onze koffers dicht op elkaar propten.
Ik, Liam en Ariana waren de enigen die hun rijbewijs al hadden en zouden elkaar dus afwisselen als iemand er genoeg van had. Ik hààtte autoreizen, of lange tenminste. ik werd misselijk als ik te lang in de auto zat en tijdens deze rit werd ik lichtelijk claustrofobisch door het gebrek aan bewegingsruimte (bedankt hiervoor aan Ariana en haar koffers). Ik verplichtte Ariana of Liam dus regelmatig even te stoppen aan een tankstation zodat ik even wat frisse lucht kon inademen.
We waren net van plan opnieuw te vertrekken van een tankstation, we wachtten enkel nog op Ariana die in het winkeltje op zoek was naar lectuur en al een kwartier binnen was. Aangezien we nog een lange weg voor de boeg hadden en geen tijd of zin hadden om te wachten begonnen we allemaal nogal ongeduldig te raken.
'Ze heeft een talent om mensen te irriteren.' merkte Zoey op. 'Zoe!' snauwde Liam naar haar.
'Het is toch zo? 15 minuten om een tijdschriftje uit te zoeken! 15 minuten van mijn leven die ik nooit meer terug zal krijgen. Als we haar laten doet ze er nog 10 minuten langer over.' Ze had de woorden amper uitgesproken of Ariana kwam met een hoopje magazines aangelopen. Liam wou net "zie je wel" tegen Zoey zeggen, maar zijn andere nichtje gaf hem de kans niet.
'Moet je dit zien!' riep ze uit en ze gooide een van de bladen op mijn schoot. Op de voorpagina stond een reusachtige foto van mij met daaronder een felgekleurde titel: "Harry Styles' nieuwe liefde! Lees alles binnenin!' Mijn gezicht verstarde en dat van Zoey ook dacht ik, ookal kon ik haar niet zien.
Over wie hadden ze het? Mijn nepvriendin of de echte? Ik sloeg het boekje open en bladerde tot ik weer een grote foto van mezelf vond met daarrond tekst en andere kleinere foto's. Ik bekeek ze een voor een. "One Direction, met Harry helemaal rechts" stond er onder een groepsfoto. "Eerder datete Harry de 32-jarige Caroline Flack." Oeps, niet het soort informatie waarvan ik wou dat Zoey ze wist, ik voelde gewoon hoe ze me met spottend opgetrokken wenkbrauwen aankeek. Maar mijn aandacht werd het meeste getrokken door een foto van Liam en Zoey die naast elkaar stonden en aardig naar de camera glimlachten. "Heeft hij in het geheim een relatie met Liam's nichtje?" stond eronder. Voor ik iets kon zeggen begon Liam hartelijk en luid te lachen. 'Dat is belachelijk' zei hij over mijn schouder. 'Jij en Zoey een geheime relatie! Dat is te belachelijk voor woorden.' Ik begon spontaan mee te grijnzen.
'Ja, hé? Ongeloofelijk wat ze allemaal verzinnen tegenwoordig! Ze heeft toch al een vriendje.'
'Dat, en jij bent momenteel met Mell, en Zoey is mijn nichtje, en ik me jullie gewoon niet samen voorstellen. Jullie zijn gewoon goede vrienden, het zou gewoon ontzettend raar zijn als jullie samen zouden zijn.' antwoordde Liam. Ik wierp een vluchtige blik op Zoey, die Liam duidelijk geërgerd aankeek achter zijn rug. Dat begreep ik, zelf had ik momenteel ook wel zin om dat te doen. Het voelde een beetje alsof we afgewezen waren voordat we ook maar iets hadden geprobeerd.
'Vind je? ik denk dat ze een erg leuk stelletje zouden zijn.' merkte Zayn plotseling op. Bedankt, Zayn! Ik hou van je.
'Ze mogen niet samen zijn, Harry is van mij!' riep Louis, waarna hij een afschrikwekkende blik op Zoey wierp. 'Keep off, Miller.' Ze barstte in lachen uit. 'Oké, rustig maar. Hij is helemaal de jouwe.'
'Lees het artikel eens voor.' beval Niall, die helemaal vanachter zat en niet veel kon zien van het tijdschrift.
'Heeft Harry Styles, professionele hartenbreker en vrouwenmagneet een nieuwe verovering op het oog? Ja! En dat heeft hij zelfs toegegeven toen hij gisterenavond te gast was bij "Amelia". Toen die hem vroeg of er een speciaal meisje in zijn leven was op het moment wou hij eerst niets zeggen, maar onder luide aanmoediging van het publike zij hij uiteindelijk 1 woord: Mell! Dus... Wie is deze mysterieuze "Mell"? Een ster? Een beroemdheid? Een actrice of zangeres? Nee, Mell is een van de inwoners van het dorpje in de Verenigde Staten waar Harry momenteel verblijft met zijn medeleden van 1D. ' begon ik, opgelucht dat ze de naam van het dorpje niet hadden genoemd.
'Dit weten we van een insider. Sven S. Hij wist ons dit te vertellen: "Mell? Oh ja, ze heeft het al weken over niemand anders dan Harry, ze zijn al meerdere keren samen uit geweest en ze is dol op hem." Maar zit er een addertje onder het gras? Eet ons favoriete lid van One Direction stiekem van twee walletjes? Want samen met Liam, Niall, Louis en Zayn zijn er nog een paar andere speciale gasten meegekomen: Liam's nichtjes. Zoey en Diana Miller die ongeveer dezelfde leeftijd hebben en er ook bij waren bij Amelia. Volgens onze insiders kunne Hazza en Zoey het soms wel érg goed met elkaar vinden...
"Geen idee wat dat is tussen die twee, maar er is zeker iets. Ze zijn vaak samen en lachen altijd met elkaar. je ziet duidelijk dat ze elkaar wel zien zitten, Harry werpt voortdurend blikken op haar en zij werpt voortdurend blikken op hem. Ze hebben zelfs al gekust! Wel nogal een rare die Zoey. Ik ben de plaatselijk pizzabezorger en moest een pizza bij hen gaan afleveren. Ze zitten ergens in the middle of nowhere in een bungalow aan een meertje in het midden van een bos. Ik kon de weg niet vinden en toen ik er uiteindelijk was aangekomen wou die griet niet betalen. Ze siste dat ze niet voor pizza's wou betalen als ze al meer dan een halfuur onderweg waren, Harry moest ertussen komen en me mijn geld geven omdat zij dat niet wou. En agressief! Toen Harry net op date was gegaan met Mell en ze uiteindelijk allemaal in dezelfde club uitkwamen waar ik toevallig ook was vloog Zoey Mell in de haren, ze flipte echt en ging daarna woedend naar buiten. Niet normaal. Wist je trouwens dat ze al een vriendje heeft? Hij is ook mee en ik weet niet of hij iets over haar en haar kleine affaire weet..." Aldus Sven S. Wie Harry kiest zal de tijd uitwijzen, maar we hopen dat hij de juiste keuze maakt...'

Reageer (4)

  • Picasso

    geniaal artikel xD

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    Omg ben zoo benieuwd naar iedereens reactie nu
    Snellverdahh<3

    1 decennium geleden
  • xcindygirlx

    VERDER!!

    1 decennium geleden
  • hartje1D

    aaahh snel verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen