Foto bij fighting for love

* De volgende dag*

Zayn Pov: Ik werd wakker gemaakt door mijn wekker ik kleede me snel aan en rende toen naar beneden waar Liam, Harry, Nail en Louis al aan het ontbijt zaten. Ik had de hele nacht liggen droomen over Luna ik vond haar echt heel erg leuk. Harry: Zayn gaat het wel goed met je? Ik: ja hoezo? Harry: je zit zo voor je uit te staren. Ik: oh ik dacht gewoon aan Luna. Liam: oeh iemand is verliefd op Luna. Ik: ze is gewoon zo leuk. Nail: waarom vraag je haar dan niet voor een date. Ik: goed idee Nail. Na het ontbijt pakte we onze school spullen en onze fietsen en reden naar school toe. Toen we daar aankwamen stond Luna al op ons te wachten ze zag er weer mooi uit zoals altijd.

Luna Pov: Ik stond op het schoolplein op de jongens te wachten toen ze er aan kwamen fietsen ik rende meteen naar ze toe. Ik knuffelde ze allemaal maar Zayn net iets langer. We gingen met z'n allen naar binnen toe ik liep naast Zayn en zag een paar meisjes jaloers naar me kijken ineens stond een grote jongen voor me en sloeg me keihard in mijn gezicht ik viel op de grond en greep naar mijn neus het deed heel erg pijn. Ik zag Zayn en rest proberen de jongen van me weg te houden ineens riep er iemand: Stop! en werd het stil iedereen keek op het was de directeur hij nam de jongen die me had geslagen mee naar zijn kantoor en ik en de jongens moesten naar het ziekenhuis toe. De schoolzuster bracht ons weg en bleef bij ons zitten als eerste was Louis aan de beurt hij kwam vrij snel terug zijn hand zat in het verband toen de jongens allemaal klaar waren was ik aan de beurt. De dokter: zo te zien is je neus gebroken. Ik: zo voelt het ook. De dokter: je moet een tijdje rustig aan doen. Ik knikte en kreeg van de dokter antibotica mee tegen de pijn en liep toen terug naar de jongens de school zuster bracht ons naar het huis van Louis toe en zou onze ouders bellen over wat er gebeurt was.

Louis Pov: Ik keek naar Luna zij was er van ons allemaal het ergst aan toe haar neus was gebrokenm, ik zag Zayn naar de keuken gaan en een glas water pakken voor Luna. Ik ging op de bank zitten en Liam, Harry en Nail ook, Luna en Zayn stonden nog met elkaar te praten over wat er gebeurt was ik snapte er ook niks van maar dacht er niet meer aan. Ik deed de tv aan en begon te zappen er was niet veel leuk op dus deed ik de tv weer uit Zayn en Luna kwam ook bij ons zitten.

Luna Pov: Ik keek naar de jongens en voelde me een beetje schuldig over wat er gebeurt was ze waren zo lief maar nu konden we niet naar de film toe en dat was erg jammer. Louis pakte een dvd uit een kastje en deed die in de dvd speler.Ik lag met mijn hoofd tegen Zayn zijn schouder aan en keek zou naar de film toen de film was afgelopen was ik inslaap gevallen. Ik voelde iemand in me kietelen en deed mijn ogen open en keek recht in de ogen van Zayn hij glimlachte lief naar me. Ik bloosde een beetje keek op mijn horloge en zag dat het al best laat was en het was al donker buiten ik keek naar Louis die nog tv zat te kijken. Ik: Louis zou ik hier kunnen blijven slapen? Louis : natuurlijk kan dat we hebben wel een extra kamer daar kun je slapen. Ik bedankte hem en ging naar de logeerkamer ik deed mijn kleren uit behalve mijn ondergoed en ging in het bed liggen ik sloot mijn ogen en viel al snel in slaap.

Liam Pov: Luna was naar boven gegaan want ze was erg moe Zayn zat een beetje voor zich uit te staren en zei niks, Harry en Nail liepen elkaar een beetje te klieren en ik en Louis zatten nog tv te kijken. Ik zag dat Zayn op stond en naar de keuken liep waar hij glas water pakte en toen terug kwam en weer ging zitten. Louis stond op en ging naar zijn kamer we volgde hem en ging op zijn kamer op de matrasen liggen die al klaar lagen. Al snel sliep iedereen en was het stil in huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen