"Oke wie eerst" vroeg ik nadat ik had ingestemd met de nieuwe regel. "Ik begin wel" zei Josh toen. "Oke. Truth or dare?" vroeg ik toen. "Truth" zei hij. "Mmm.. heb je ooit een crush gehad op Spencer?" vroeg Jaymi toen. Ik schoot in de lach. "Ja maar dat was echt 2 jaar geleden ofzo" zei Josh eerlijk. Hij kon het ook wel zeggen want hij had het ook al ooit tegen mij gezegd. "Oke nu JJ" zei Josh toen. "Doe ook maar truth" zei JJ toen. "Heb je een crush op Spencer?" vroeg Josh toen met zo'n stomme glimlach op zijn gezicht. "Waarom ik?" vroeg JJ verbaasd. Weer was ik in de lach geschoten maar stopte al snel toen JJ geen antwoord gaf en een beetje rood werd. "Nou?" vroeg Josh toen nogmaals. Hij gaf geen antwoord maar trok zijn shirt uit. Damn het was echt niet erg dat hij zijn shirt uittrok, zijn lichaam was echt perfect. Hij zag hoe ik naar hem staarde en snel draaide ik mijn hoofd weg toen we oogcontact maakte. "Oke jij bent Spenc" zei Jaymi toen. "Dare" zei ik vol overtuiging. "Kus JJ" zei Josh er meteen overheen. Mijn ogen werden groot en ik wist echt niet wat ik hiermee aan moest. Ik stond uiteindelijk toch maar op en liep naar JJ. Het was of dat of hier in mijn BH zitten met Josh, JJ en Jaymi om me heen voor weet ik het hoe lang nog. Toen ik bij JJ was stond hij ook langzaam op, onze gezichten waren nu al behoorlijk dicht bij elkaar en hij keek me recht in mijn ogen aan. Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen en drukte voorzichtig mijn lippen op die van hem. Hij zoende terug en ik kreeg een gek gevoel in mijn onderbuik. Ik had dit gevoel nog nooit gehad, het was zo vreemd. Ik hoorde Jaymi en Josh zachtjes lachen. We stopte de kus en keken elkaar met een kleine glimlach aan. Ongeveer een uur later waren we het spel zat en besloten een film te gaan kijken. Ik was morgen toch vrij dus het was niet zo erg om laat naar mijn bed te gaan. Natuurlijk wilde de jongens alle 3 een horror film kijken en ik was echt doodsbang voor horror films. We gingen weer net als voor het spel op de bank zitten toen JJ ineens opstond en naar de slaapkamer liep. "Ik denk dat hij je leuk vind Spenc" fluisterde Josh toen vanaf de andere bank. Ik voelde dat ik een glimlach op mijn gezicht kreeg. "Denk je?" vroeg ik toen aan Josh. "Vind je hem leuk?" vroeg Jaymi er toen overheen. Die vraag zette me best wel aan het denken. "Ik weet het niet. Ik hou van hem als een broer maar de laatste tijd is er ook een ander gevoel volgens mij.." zei ik toen met een twijfel in mijn stem. "Ben ik weer" zei JJ toen hij de woonkamer in kwam lopen met een dekentje. Hij ging weer naast me zitten en sloeg het dekentje over ons heen. Gedurende de film had ik het deken inmiddels al wel 10x voor mijn gezicht gehouden en na een tijdje voelde ik hoe mijn ogen zwaar werden en liet mezelf tegen JJ aanliggen.

De volgende ochtend werd ik op de bank wakker met mijn hoofd op JJ zijn borstkas. Ik hoorde Josh en Jaymi in de keuken en kon de pannenkoeken die ze blijkbaar aan het maken waren ruiken. Toen ik mezelf omhoog wilde tillen werd JJ ook wakker. "Goedemorgen beautiful" zei JJ met een kleine glimlach op zijn gezicht terwijl hij met zijn hand door mijn haar ging en me daarna een kus op mijn voorhoofd gaf. We stonden allebei op van de bank en liepen naar de keuken toe. "Lekker geslapen jullie?" vroeg Josh toen we de keuken inkwamen lopen. "Ja" zei ik en kreeg weer een glimlach op mijn gezicht. We namen alle 4 plaats aan de keuken tafel en begonnen te eten. Ik zat tegenover JJ en kon blijkbaar alleen nog maar in zijn ogen staren. "Dus.." zei Josh een beetje awkward. "Jullie zijn wel erg close de laatste tijd he?" zei Jaymi toen. Ik had geen zin om te antwoorden en besloot maar gewoon mijn ontbijt op te eten.

Reageer (1)

  • nightqueen

    Ik vind allebei je verhalen awsome, keep them going ^^
    I love it!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen