Hoofdstuk 4 esmee
We zaten op nils kamer, hij wou me zoenen maar ik wilde niet. Ik draaide mijn hoofd weg en zei sorry nils maar ik kan het niet. Hij zei wat!?. Ik zei sorry maar ik ik maak het uit... Ik weet niet wat hem bezielde maar ik kreeg een klap!!! WTF!? Ik huilde en liep weg. Ik bekeek mijn gezicht in de spiegel een hele rode plek. Ik huilde en huilde en huilde... Sara kwam binnen en zei dat we gingeneten ik waste mijn gezicht en kleedde me om. Aahh wat deed dat pijn zeg. Nu maar hopen dat rest niks merkt. Ik liep de eetzaal binnen en ging zitten. Ik staarde naar mijn bord en was de heletijd stil. Ik speelde maar wat mijn vlees en keek de rest niet aan. Ze vroegen wel naar me, maar ik zei alleen voel me niet lekker. Iedereen was vertrokken naar hun eigen kamers behalve... Daan. Ik keek op en zag hem daar zitten. Opeens vroeg hij wie?! Ik gaf geen antwoord en keek alleen maar naar de grond. Hij herhaalde het weer en zei wie? Ik zei weer niks. Hij vroeg het weer, maar dan een beetje bezorgd esmee wie? Ik zei weer niks hij kwam naar me toe en zat naast me. Hij raakte de rode plek aan, en zag dat ik pijn had. Hij haalde hem meteen weg en vroeg weer wie? Wie was het ? Wie? Zachtjes antwoordde ik nils. WAt zei hij. En rende naar boven vloekend schreeuwend boos shit allemaal door mij. Nu is er ruzie door mij. Allemaal door mij. Ik voel me zo schuldig. Gelukkig is de rest gaan bowlen en horen zien dit niet. Ik hoor boven geschreeuw en ren ernaartoe. Daan had zijn vuist al klaar en wilde nils een vuist geven. Ik kwam rennend binnen en zag het. Daan alsjeblieft niet doen huilde ik, ik moest op mijn tenen staan om hem vast te houden en te zeggen doe het niet. Hij stond in de zelfde houding. Nils riep sla dan sla dan!! Ik zei nee doe het niet Daan en gilde. Hij wou een vuist geven totdat ik riep neeeeeeeeeeeeeeee. Hij liep de kamer uit en ik hem achterna. Het kon me niet schelen van die rode plek lokaal deed het pijn.
Er zijn nog geen reacties.