Hoofdstuk 1 Esmee
Sara, Romy, Melissa en ik Esmee, we pakten onze koffers in en zijn op weg naar Schiphol. Lekker 8 weken naar Istanbul. Het gaat het echt leuk worden. We slapen in een hotel. Ik kan niet wachten. We zijn echt nerveus. We praten steeds maar wat en vervelen ons yes eindelijk daar zien we de muziekjuf. Gek genoeg staat er ook nog een groepje jongens bij KNAP. We zwaaiden naar de mijn moeder en lopen naar de juf toe. Ze legt van alles uit. Daarna gaan we in het vliegtuig 'turkish airlines' ik zat samen met Sara en Romy met Melissa. Daan zat met nils en owen met rein. Wow wat is die Daan knap zeg, maar ik mag hem niet leuk vinden ik vind Jake al leuk. Na paar uur vliegen waren we er. Wow Turkije is echt mooi.
We moeten tweetallen maken voor de slaapkamers, Sara en ik natuurlijk, eigenlijk gewoon de vliegtuigmaatjes. Sara en ik liepen naar onze hotelkamer wow vet groot. We ruimden onze kleren enzo op. En kleedden ons om. We kwamen beneden en we waren gewoon vrij zelf weten wat we mochten doen. Dus we renden weer aar boven en trokken onze bikini's aan. Samen met de rest van de meiden gingen we zwemmen. De jongens kwamen er ook bij. Nils kwam toen naar mij toe en gaf me een kus en niet veel later hadden we verkering. We liepen hand en hand door het hotel. Ik zei; ik haat je nils en hij antwoordde hou ook van jou! Haha we lachten veel enzo het was echt een leuke avond. We gingen naar nils kamer gewoon beetje hangen enzo.
Er zijn nog geen reacties.