Hoofdstuk 7 rein
Sibel sibel sibel, ,mooiste, knap lief er ging van alles door mijn hoofd zo knap is ze. Ik hoop dat ze me leuk vindt. Ik liep naar haar toe voor Haar nummer. Maar natuurlijk moest het weer verstoord worden door mijn mobiel. Owh shit, schatje stond er. Demi belde, ik praatte met haar maar ik wou het uitmaken. Dus ik zei een paar keer schatje enzo. Maar daarna hoorde ik een jongensstem die zei met wie bel je nou heletijd baby? En toen het was het juiste moment ik werd boos en riep hard het is uit en wiste haar gelijk uit mijn lijst. Gelukkig maar nu kon ik eindelijk aandacht besteden aan sibel. Ze is zo knap we gingen naar de kantine met z'n allen. Sibel stond op en ging drinken halen. Owen whappte en er stond pak je kans. Ik liep achter haar aan. Net toen ze wou gaan betalen deed ik het. Ze zei hier hele drinken en gaf het aan mij,ze wou een nieuwe halen maar ik zei nee ik betaal hier en duwde het blikje in haar handen. Toen werden we geroepen door de laten we zeggen leider. We kregen informatie over de prijs, en onze ouders ook dus we moesten naar huis onze koffers pakken enzo, en weer om 6uur aanwezig zijn. We gingen naar Barcelona. Iedereen deed wat ie moest doen en we waren weer allemaal aanwezig om 6 uur daar gingen we dan 6 weken naar Barcelona .
Reageer (1)
Aaaeh leuk schrijf je snel verder x
1 decennium geleden