En toennnnn.... WAUWW ze waren super mooi!! 4 jongens. Ik zei al gelijk met die gitaar die is van mij!! Zara riep gelijk die blonde MINEE en sibel die kleine daar blijven jullie van af!! Amal wou die bruine, maar ze zijn allemaal knap. Ze kwamen naar ons toe en vroegen wat onze actie was. Ik keek alleen maar naar de jongen met die gitaar. Toen duwde de blonde jongen hem naar mij toe want hij zag dat we naar elkaar staarden. Hij riep; Daan flikker op!! En gaf hem een duw terug. En de blonde Daan heette hij dus, zei Nils bied je excuses aan en lachte. Nils heette hij dus. Daarna maakte iedereen kennis met elkaar nu weet ik het, de bruine jongen heet Owen,die kleine heet Rein, de blonde Daan en natuurlijk die met de gitaar Nils. Oké we moesten beginnen met de acties. We leverden onze papieren in en begonnen gewoon als groep te rennen ongeveer in totaal renden we 20 x Ofso? Ik wist het niet meer maar wat ik wel wist is ik ben moe!! De jongens hadden weer een totaal heel andere actie muziek, hun hadden ook 1000 verdient in totaal. Het andere jongensgroepje GATVER NERDS hadden maar 100 verdient met hun domme actie zo dom was het dat ik niet eens meer wist wat het was gelukkig maar!! Het andere meisjes groepje, bitches zijn het vooral met het golvende haar ze bleef maar niet uit de buurt van nils. Nils wou het helemaal niet en kwam steeds naar mij YESS!! Toen kregen we de uitslag OMG OMG!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen