Going to a new school.
Luna Pov: ik schrok wakker van mijn wekker en dee hem snel uit ik rende met mijn tas naar beneden toe at mijn ontbijt op en rende naar de bushalte toe. Ik stond op de bus te wachten en luisterde naar muziek toen de bus er aan kwam rijden ik stapte in en ging ergens zitten de mensen in de bus keken naar me en dat vond ik niet pretig. Na een poosje stopte de bus bij de school ik stapte uit en liep naar de school weer keek iedereen naar me ik ging naar de administratie toe en haalde mijn kluissleutel en rooster op daarna ging ik naar de eerste les toe, de leraar zei dat ik ergens achter in kon gaan zitten. Ik keek rond in het lokaal en zag een paar jongens even snel naar me kijken en toen begonen ze te fluisteren, ik voelde me niet pretig in deze klas. Ineens ging de bel iedereen liep de klas uit en ging naar de volgende les ik keek op mijn rooster en liep naar mijn volgende les toe ik ging helemaal achter aan zitten de zelfde jongens zaten bij me in de les dit keer. Ik keek uit het raam en dacht aan mijn vrienden in Minesota ineens stond een van de jongens voor me. Jongen: he de les is al af gelopen hoor.Ik oh ik zat even niet op te letten Jongen: ik ben Liam en hoe heet jij? Ik: mijn naam is Luna. Liam: kom je bij mij en m'n vrienden zitten Luna? Ik knikte en liep achter Liam aan mee naar de kantine waar zijn vrienden al aan een tafel zaten. Ze stelde zich allemaal voor ik vond ze best wel aardig. Zayn : dus je komt uit Amerika. Ik : ja uit Minesota. Nail: was het daar wel een beetje leuk. Ik: ja ik miss mijn vrienden wel erg.
Harry: dan zijn wij nu je nieuwe vrienden. Ik gaf hen allemaal een knuffel en liep met hen mee naar de volgende les we hadden het zelfde rooster in de les hielpen ze me een beetje.
Liam pov: Ik merkte dat Luna een leuke meid was om me te praten Zayn en Luna konden het erg goed vinden met elkaar na de laaste les gingen we naar het huis van Harry toe ik vroeg Luna of ze ook mee wilde. Luna: dan moet ik even mijn ouders bellen. Ik: is goed we wachten wel op je. even later kwam ze terug en zei dat ze mee mocht. Ze ging bij mij achter op de fiets en we reden naar het huis van Harry toe. Toen we daar waren deed zijn moeder open en liet ons binnen ze had thee gezet en koekjes klaar gelegt voor ons Luna stelde zich even voor.
Harry Pov: Luna had zich voor gesteld aan mijn ouders en ging bij ons zitten het was leuk om haar te leren kennen, Liam en Nail lagen in een deuk om een grap die Louis vertelde ik was met Luna aan het praten over wat ze leuk vond. Zayn lag op de bank een beetje te slapen Luna moest er wel om lachen hij zag best grappig uit hoe die er bij lag.
Louis Pov: Luna lachte om Zayn die er nogal gek bij lag op de bank ik liep naar hem toe en begon hem te kietelen waardoor hij wakker schrok en van de bank viel. we lagen allemaal in een deuk. Zayn rende boos achter me aan tot ie mij te pakken had. Harry kwam me helpen en voor dat we het wisten hielden we een kussengevecht Luna deed ook mee. ze had het erg naar haar was te merken.
Luna Pov: ik keek op de klok en zag dat het al weer 4 uur was ik nam afscheid van de jongens en ging met de bus naar huis toe , toen ik thuis kwam stond mij vader in de keuken te koken mijn moeder lag op de bank ze was ziek en moest rusten. Na een tijdje was het eten klaar en ging ik aan tafel zitten we aten soep met stokbrood. Na het eten hielp ik mijn vader met de afwas en vertelde hem over mijn nieuwe vrienden. Hij was blij voor me ik ging na de afwas naar mijn kamer en pakte mijn laptop ik logde in op msn en zag dat de jongens me hadden toegevoegt.
HarryStyles: hey Luna was leuk he vanmiddag?
Luna(H)catt: ja vond ik ook
HarryStyles:heb je dit weekend iets te doen? we gaan met z'n allen naar de film en de andere wilde weten of je ook mee gaat.
Luna(H)cats: ik heb nog geen plannen voor het weekend dus ik kan wel mee.
HarryStyles: ok ik zal de rest even smsen dat je mee gaat.
Luna(H)cats: is goed ik ga u naar bed want ik ben erg moe.
HarryStyles: ok slaap lekker.
Ik logde uit en poetste mijn tanden daarna gaf ik Moon nog even te eten en ging toen slapen.
* De volgende dag *
Luna Pov: ik werd wakker kleede me aan daarna rende ik naar beneden toe, ik at snel mijn onbtijt op en ging toen naar de bushalte waar de jongens al op me stonden te wachten. Ik knuffelde ze allemaal maar bij Zayn net iets langer hij bloosde een beetje, we stapte de bus in en reden naar school toe, toen we bij school waren stapte we uit en liepen naar binnen toe Louis liep met me me naar mijn kluisje toe ik haalde mijn boeken eruit en deed het deurtje weer dicht. Louis en ik liepen weer naar de rest toe en liepen samen naar de les toe. Ik ging naast Zayn en Liam zitten hen hielpen me een beetje tijdens de les, toen de bel ging liep ik met de jongens naar onze volgende les toe. Dit keer zat ik naast Nail en Harry keken naar mijn tekenblok en vonden de tekening erg mooi het regende nu buiten en ik had geen paraplu mee genomen . Ineens ging de bel weer en pakte ik mijn spullen op ik liep samen met de jongens naar de kantine toe en ging aan een tafeltje zitten. Het was gezellig met de jongens ze waren erg vriendelijk maar andere mensen die langs liepen keken me boos aan of zeiden gemeene dingen over me. Louis: hey Luna je gaat zaterdag met ons mee dus.? Ik : ja natuurlijk. Ineens ging de bel en gingen we naar onze volgende les toe ik zat naast Harry en Liam. Het was een leuke les het ging snel voorbij de jongens en ik liepen naar buiten toe , Zayn: zal ik je naar huis brengen? Ik: is goed Zayn. Zayn: jongens ik breng Luna naar huis toe. Louis: is goed we zien je straks wel. Ik sprong bij Zayn achter op en we reden naar mijn huis toe. Toen we bij mijn huis waren stapte ik af en bedankte Zayn met een kus op zijn wang ik zwaaide hem nog even uit en ging toen naar binnen toe. Mijn vader zat op de bank en keek op ik legde mijn spullen weg en ging naast mijn vader zitten. pap: lieverd wie was die jongen? Ik: dat was Zayn een van mijn nieuwe vrienden. Pap: oh dan is het goed. Ik: ik ga zaterdag met de jongens naar de film toe. Pap: dat is leuk lieverd. Mam: wel voorzichtig zijn he lieverd. Ik: ja mam natuurlijk. Ik keek weer naar de tv en begon te zappen na een tijdje was het eten klaar en deed ik de tv uit. Tijdens het eten vertelde ik mijn ouders over de jongens en hoe aardig ze waren. Na het eten ging ik naar mijn kamer en pakte mijn mobiel ik stuurde Zayn een smsje toen legde ik mijn mobiel weg. Ik keek naar het plafond en begon een beetje moe te worden niet veel later viel ik inslaap ik droomde over Zayn.
Er zijn nog geen reacties.