Foto bij Moving to Engeland

Luna Pov: Ik werd wakker gemaakt door mijn moeder ze had ontbijt klaar staan beneden voor mij, ik kleede me snel aan en ging toen naar beneden toe. Mijn ouders zaten op de bank met elkaar te praten ik at mijn ontbijt en ging naar daarna naar school toe, Melody en Brandon stonden op me te wachten we liep met z'n allen naar binnen toe. Ik haalde mijn boeken uit m'n kluisje en liep met Melody naar de les toe. Tijdens de les lette ik niet echt goed op en zat uit het raam te staren. Ineens ging de bel ik pakte mijn boeken en liep naar de kantine toe Brandon zat al op ons te wachten we gingen bij hem zitten. Na een tijdje ging de bel weer en liep ik naar de volgende les dat was tekenen en ik pakte mijn tekenblok we moesten een dier tekenen ik tekende een wolf. Na de les waren we vrij en ging ik naar huis toe nadat ik Melody en Brandon een knuffel had gegeven. Toen ik thuis kwam zatten mijn ouders op me te wachten ik legde mijn spullen weg en ging zitten. Mam: lieverd we gaan verhuizen naar Engeland je vader heeft daar een nieuwe baan gekregen. Ik: Maar mam dan moet ik mijn vrienden missen.Pap: dat weet ik liever maar je maakt vast wel nieuwe vrienden. Ik zuchte en liep naar mijn kamer ik pakte mijn mobiel en smste Melody en Brandon over de verhuizing. Daarna begon ik alvast wat spullen in te pakken voor morgen ging we naar Engeland toe, Ik plofte op mijn bed neer en zuchte na een tijdje viel ik inslaap.


* De volgende dag*

Luna Pov: Ik werd wakker en kleede me snel aan daarna ging ik naar beneden toe en at mijn ontbijt op, ik rende naar boven en pakte mijn spullen en legde die in de auto. Ik ging in de auto zitten en mam en pap stapte in en we reden weg naar het vliegveld. Toen we daar waren stapte we uit en mijn vader betaalde de chafeur. We checkte onse koffers in en liep naar de gate tijdens het wachten at ik een chocolade reep al snel was het wachten voor bij en liepen we het vliegtuig in we konden gelukkig naast elkaar zitten. Na een paar uur vliegen waren we er ik keek om me heen ik vond het niet leuk dat ik mijn vrienden moest missen. Ik liep achter mijn ouders aan en haalde mijn koffers op daarna namen we een taxi naar ons nieuwe huis. Het was een groot huis mijn vader deed de deur open en liep naar binnen toe. Ik volgde mijn vader naar binnen toe en keek rond mijn moeder liet me m'n slaapkamer zien die was groter dan mijn vorige slaapkamer. Ik pakte mijn koffer's uit en liep toen weer naar beneden toe mijn moeder stond in de keuken te koken en mijn vader zat tv te kijken op de bank. Ik ging naast mijn vader zitten en zuchte hij keek me aan en zei: lieverd ik weet dat het even wennen is maar het komt wel goed. Ik knikte en keek weer verder. Na een tijdje konden we eten mijn moeder had lasange gemaakt tijdens het eten vertelde mijn moeder dat ik pas over 3 dagen naar mijn nieuwe school moest. Ik had er helemaal geen zin in omdat ik er nog niemand kende zou het alleen nog maar stommer worden. Na het eten ging ik naar mijn nieuwe kamer en plofte op mijn bed neer ik keek naar het plafond. ik besloot te gaan tekenen zo dat ik mijn gedachten een beetje rustig kon krijgen ineens kwam mijn moeder binnen ze ging naast me zitten op bed. Mam: lieverd ik weet dat je vrienden mist maar je maakt vast wel weer nieuwe. Ik: dat hoop ik wel. Mam : je bent een hartstike lieve meid waarom zouden ze geen vrienden met je willen zijn. Ik: ik weet niet we zullen wel zien. Mijn moeder liep mijn kamer weer uit en ik ging legde mijn tekenblok weg ik ging liggen en viel al snel in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen