hey peeps, ik activeer dit waarschijnlijk op school en ik beloof jullie dat het langzaam spannender word!!

Lovezzz

op de terugweg zei ik niks alleen bleef Nikki me maar aan het hoofd zeuren over het nummer dat op mijn arm stond. Na een half uur besloot ik even op mijn twitter te kijken en zag ik dat ik een DM had, en ja hoor, van @Harry_Styles er stond :Hey, babe, liked the Signing? I did, why, because i saw you. Loves Harry.
Oh, dus hij is Harry, dan weet ik dat ook weer dacht ik en ik besloot dat ik die naam nooit meer zou vergeten. na een paar minuten denken besloot ik te reageren op de tweet: Hey, yeah i liked it to, i just feel sorry because i don't know any of you, Sorryyy!! Lovezz Ross ik chekte nog even of het niet te overdreven was en tikte toen op verzenden. ik zuchte en was blij toen we eindelijk thuis waren, "Nikki, ik wil er nu niet over praten ja, ik ben er zelf nog een beetje geschokt van enneee, als het zover is dan vertel ik alles" zei ik in een adem voor Nikki haar mond open kon doen. "oke" Mompelde ze " ik zal je de tijd geven, maar ik hoor het graag als je wilt praten"
"graag, dankje Nikki" zei ik dankbaar en ik stapte uit de auto, "ik zie je op school, byee Nikk" riep ik nog en ik ging naar binnen, daar bedacht ik me het volgende probleem, Het boze gesprek met mijn vader vanmiddag! ik liep voorzichtig de woonkamer in en zag mijn vader met een niet al te oude vrouw op de bank zitten, ze waren aangekleed maar zaten wel klef tegen elkaar aan. ik besloot er niks van te zeggen en liep de woonkamer verder in, ik ging schuin naast mijn vader zitten in de zachte luxe stoel die ik ongeveer 3 jaar geleden als mijn eigendaom had benadrukt, mijn vader had het destijds goed gevonden en was er nooit in gaan zitten.
"dus, je bent er weer" zei mijn vader en hij keek me aan, ik zag dat hij blij was dat ik niks had. "eh, ja" was het enige dat ik zei.
"Ik ben Caroline" zei de vrouw vrolijk en ik keek een beetje walgend weg 'wat een naam zeg' dacht ik bij mezelf maar besloot toch aardig te doen en haar een kans te geven, "Ik ben Rosslyn, maar zeg maar Rosie" Ross was alleen voor mijn echte vrienden bedacht ik me toen ik die zin hardop uitsprak.

"hey pap ik ga maar eens naar bed toe, ik ben behoorlijk moe" zei ik en ik deed alsof ik gaapte
"is goed meisje, slaap lekker Ross" zei mijn vader toen ik opstond, "weltusten lieverdje" zei Caroline slijmerig en ik besloot niks te zeggen.
in mijn kamer aangekomen deed ik gauw mijn Pyjama aan en keek na het tanden poetsen en mijn haar invlechten nog gauw even op twitter, ik had weer een DM van @Harry_Styles: i am glad you liked it, sleep well beauty With Love Harry
aawhw dat was toch lief dacht ik en ik besloot te antwoorden voor ik ging slapen van @Rossy_Campbll: Thats so sweet, i am going to sleep now, i am pretty tired xoxo Ross

met een zucht legde ik mijn telefoon weg en viel direct in slaap, een onrustige slaap met veel krulharige jongens en mooie ogen. *zucht* hoe gaat dit goedkomen..









hey peoplee, hope you like!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen