6. Harry Styles
loveszz
Niall deed raar, ik besloot maar eens bij hem te gaan kijken en ik liep de keuken in, zonder een woord te zeggen ging ik naast hem zitten, daar zaten we dan even zwijgend, na de ongemakkelijke stilte deed ik mijn mond open "Alles goed jongen" hoorde ik mezelf zeggen, maar in gedachte maakte ik me veel meer zorgen dan dat ik liet merken, ik sloeg zijn arm om hem heen en ik wachte op antwoord, niet veel later kreeg ik die, ruw werd mijn arm weggeduwt en ik kreeg een stortvloed van worden over me heen "Jemig, je bent mijn vader toch niet ofzo?" schreeuwde Niall hard in mijn gezicht en hij stampte de keuken uit, ik hoorde hem naar zijn kamer lopen en hoorde ook het slot, 'verdorie' dat is ook mijn kamer dacht ik, nou ja, ik heb een reserve sleutel, dus ik laat hem wel even, ik stond op en liep zuchtend de woonkamer in, de andere jongens keken me vragen aan en ik ging zitten, "hij is boos op me" zei ik verslagen,
"eh, ja maar waarom Hazzz" zei Louis en hij keek me vragend aan, "ik denk eh, dat het om dat meisje van vanmorgen gaat, eh, jeweetwel, Rosslyn, uit het winkeltje" zei ik half stamelend half fluisterend, "volgens mij kan hij het niet hebben dat ik haar leuk vind, want eh, ik zag dat hij haar ook leuk vond, maar ik kan toch moeilijk mijn gevoelend gaan onderdrukken?" zei ik en het laatste al wat krachtiger, "ze heeft mijn nummer en ik haar Twitter, dus ik ben benieuwd wat er gebeurt"
"hoe kom jij nou ineens aan haar Twitter?" vroeg Zayn verbaast. "ze was bij de signing, heb je haar niet gezien?" zei ik verbaast naar Zayn kijkend, "Hoe zie je zo'n schoonheid nou over het hoofd?" zei ik weer verbaast. "ja, hallo, jij vind haar een schoonheid"
zei Zayn nors. "ga je me vertellen dat je haar niet mooi vind?" zei ik boos en ik keek Zayn aan. "Natuurlijk is ze mooi, maar ik heb het al opgegeven, heb je niet gezien hoe ze naar jou keek?" zei Zayn zuchtend.
"eh, nee hoe dan?" zei ik stamelend en ik begon te blozen. "als een verliefd kind Harry" zei Zayn zuchtend, toen kwam Liam tussenbeide, "ja, hoor eens, we maken allemaal wel kans, Harry was gewoon de eerste die ze zag en ik ga ver vanuit dat ze een Fan is anders was ze toch niet bij de signing?"
"ik weet niet, ze keek alsof ze nog nooit zoiets had gezien en ze keek naar me als of ze me niet kende" zei Niall vanuit de deuropening, we keken allemaal om en ik zag dat Niall gehuild had.
"kom jongen, het komt wel goed, we laten het rusten en we zien wel wat er gebeurt," zei ik, "laten we er in elk geval geen ruzie over maken, is dat een deal? ze moet zelf kiezen wie ze wilt en het is nog maar de vraag of we haar ooit nog zien" zei ik nu bemoedigend en iedereen stemde in.
"en nu heb ik honger" riep ik en Niall keek verrukt op "Jaaah, ik ook" zei hij blij en samen kregen we iedereen zover dat we wat te eten gingen halen, maar iedereen was in gedachten verzonken, en ik wist zeker dat ze allemaal aan Rosslyn dachten, dat voorspelde dus niks goeds...
Er zijn nog geen reacties.