5. Niall Horan
Lovesz
"Kom jongens, we moeten naar binnen" zei ik vermoeid en stond langzaam op. "HARRY, OPSTAAN" schreeuwde ik in zijn oor, hij schrok op en keek me boos aan "waar was dat voor nodig" zei hij mokkend en hij keek me boos aan. "nou je negeerde me" zei ik droog en ik liep naar de deur.
Harry dacht alleen maar aan dat meisje van vanmorgen dat wist ik vrijwel zeker, maar hij was niet de enige, ik was ook smoorverlieft sinds ik haar zag, maar ja, wie kan er in hemelsnaam nou tegen Harry op. zuchtend deed ik de deur open en een gegil kwam ons tegemoet, zo ging het altijd. Met z'n allen zette we een superfake glimlach op en liepen we naar de signing tafel.
na een aantal minuten zag ik een meisje met donkere haren die blijkbaar niet helemaal wist hoe het hier ging, dus besloot ik haar op haar schouder te tikken om haar aandacht te krijgen.
ik tikte en ze draaide zich geschrokken om, ik sprede geschokt mijn ogen open en ik voelde de vlinders in mijn buik. "jeetje wat deed zij hier" dacht ik wanhopig en toen bedacht ik me dat ze natuurlijk voor Harry kwam, ik porde Harry in z'n zij en hij keek boos op, zijn blik veranderde snel toen hij het meisje zag, ik ging ook weer verder met de volgende fan, maar ik luisterde goed naar het gesprek van de 2 naast me.
toen het eindelijk voorbij was, liepen we samen naar de tourbus en gingen we op de bank zitten,"zo wat een dagje was dit" hoorde ik Liam naast me zeggen en iedereen knikte instemmend.
"nu is het tijd voor eten" zei ik nors, ik negeerde Harry volkomen en ik liep zonder op antwoord te wachten naar de keuken, pakte een zak chip en begon die leeg te eten. bij elke hap werd ik norser, ik was mijn kansen aan het berekenen tegenover Harry en bedacht na een paar seconden al dat ik geen kans maakte.
Harry kwam binnen en ging naast me zitten "Alles goed jongen?" vroeg hij bezorgt. "ja, prima" zei ik nors en ik schudde de arm die hij intussen om mij heen had geslagen weg. "Laat me eens even met rust joh, je bent m'n vader niet toch?" riep ik ineens en ik liep boos de keuken uit, eenmaal in mijn kamer aangekomen, die ik 'verdorie' ook nog eens met Harry deelde deed ik de deur op slot en liet me zachtjes snikkend op het bed vallen, Alweer was er iemand die ik leuk vond, die Harry leuker vond, ja oke het was mijn beste vriend, maar het deed wel pijn, alweer...
en snikkend bleef ik zo nog een tijdje liggen
Er zijn nog geen reacties.