Draco wou me aanspreken maar ik liep met een zelfvoldane glimlach weg, dit plannetje kon nog wel eens gaan lukken.

Bij de volgende les. Verweer tegen de zwarte kunst. Zat ik naast Alura. Even later kwam proffesor Krinkel binnen. Ik vond hem altijd al vreemd met zijn tulband. Maar vandaag leek hij nog groter te zijn. En hij deed ook erg geheimzinnig.

Na de lessen

Ik heb geen idee hoe ik het de hele dag heb volgehouden om Draco te negeren. Ik heb een keer in de gang Hoi, gezegt. Eigen een goede prestatie. Na de lessen liep ik naar de leerlingenkamer en plofte ik in een zetel. 'pffff.' Zei ik. Nog geen 2 minuten later kwam Draco binnen. Met raad eens wie achter zich aan, ja! Alura. Oke ik wil niet echt dom over Alura doen maar, ze loopt hem achter na.

Pov Draco.

Ik liep de leerlingen kamer in met Alura achter me aan. Kan ze me niet héél even alleen laten, ik vind haar heel leuk enzo maar ik heb geen privé leven?Eigenlijk zaten mijn gedachte de hele dag al in de knoop. Ik vind Alura leuk maar Anouk, bij haar moet ik constant glimlachen. ZET DIE GEDACHTE UIT JE HOOFD. Ze vind je niets. Echt niets! Ze heeft vandaag alleen hoi gezegt. Ze wil Potter. Ik keek even om en zag Anouk in de stoel zitten. Mijn gedachte gingen weer door de knoop. Snel liep ik naar de slaapzaal.

Pov Anouk.

Ik had het fout hij ziet niks in me! Hij liep gelijk weg toen ie me zag..

Reageer (2)

  • Alura

    :(

    1 decennium geleden
  • Scharry

    Ik wil meer!!!!
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen