Foto bij Götzeus - otp

Mario Götze/Marco Reus (Borussia Dortmund)
(Nee, wtf, ik heb écht geen voetbal-ship-obsessie.)

AVE BRAND NEW SHIP!

Ik zweer het, deze ship is canoner dan alle andere ships die ik ooit gesaild heb.
(Oké, behalve Romione. Maar dat telt niet.)
(Misschien Johnlock, maar dat is pure subtext-canonheid.)
(Dit is feels.)

Want een paar maanden geleden heeft een voetballer in de Duitse Bundesliga speelt (dat is allemaal nogal overbodig, want er is geen Nederlandse Bundesliga of zo) een anoniem interview gedaan met het tijdschrift Fluter, waarin hij zegt gay te zijn. Bovendien zegt hij dat hij weet dat er ook een aantal anderen zijn, die het niet durven te zeggen, uiteraard, omdat het nog helemaal niet getolereerd wordt in deze scene. Ze kunnen echter niet te veel met elkaar omgaan, omdat het dan zou opvallen. (x + x)
Dit is niet leuk.
Dit is vreselijk.
Dit is het ergste.
Dit is asjdkfa;sdfjskdfasf;jka;sdjfk;aslfjksdfj;sdk;fjsdkas op de allerergste manier.
Het is heart-breaking.

Maar goed. Mijn theorie is dat het een van hen is, die het interview gedaan heeft. Of allebei, who knows? Want ze zijn gewoon BOEM als ze samen zijn, en ze hebben hun eigen dingetjes en dat is fantastisch. Kijk bijvoorbeeld naar hun handen op de foto daarboven. Omdat peace-tekens zó 2011 zijn, denk ik. Ik weet niet, ze doen het altijd, of zo. En als ze een doelpunt vieren, waarbij ze beiden betrokken waren, doen ze dit en het is cute. (Dus afgelopen woensdag, en Marco's assist en Mario's goal en asjsdl;kfj;sdajfl;sdfjasd;jfakasdljfsd feels.)

En om alles nog maar even tienduizend keer te benadrukken:



NIEMAND KAN EROMHEEN.

Ik meen het. Zelfs Bild heeft het erover. Het is brilliant en asdjasjkl;fsdl;jfsdl;afjsd;dskljf;asdfasdjk;fdsa;afsd.

Overigens hoop dat je trots bent op mijn gebruik van aanhalingstekens en 'ave', Alexepexje.

WTF, waarom vergeet ik deze gif?



Edit 14/1:
Omdat Götzeus hierbij is gepromoveerd tot OTPPPPPP, nog een stalking aan foto's.


Links = Mario Götze, Rechts = Marco Reus. Woof.


(“Hm, hoe ga ik vanavond zijn kleren uittrekken? Wordt het gewoon van zijn lichaam trekken of gaan we toch voor langzaam?”)

(“Er zit iets achter je oor. Hé, het is een verlovingsring.”)



(Mag ik asjeblieft op deze ship kwijlen?)





(The group hug doesn't start until Mario walks in.)

(Benedikt Höwedes kijkt hem aan van 'Waarom zit je aan zijn achterwerk?' en Marco heeft zoiets van ‘Ik ben Marco Reus en ik mag alles want ik heb de bal.’)

(Field-sex…)

(… en het vervolg van de field-sex. Je ziet ze hier niet eens, maar ze liggen onderop, en als je kijkt naar de benen met de groene schoenen rechts onderaan ongeveer, dan is dat Marco en dan ligt Mario's been daartussen. Verder weet ik het ook niet.)





(Mario zit boven, Marco onder, daartussenin zit Robert Lewandowski.)

(Dit is hoe ze een goal vieren waaraan ze beiden hebben meegewerkt, zeg maar.)

Les posts:
1 + 2 (Het valt natuurlijk iedereen op dat ze ontzettend awkward kijken, maar het zit zo: Mario weet dat Marco vroeger iets heeft gehad met André Schürrle, dus toen hij zag dat Marco Andre’s shirt aan had gedaan na de wedstrijd, werd hij boos en om het goed te maken hadden ze make-up-sex, oké.)
Ugh, get the fuck married.
Dit was de dag dat Götzeus field-sex canon werd.
Verzameling perfectie.

Fanfiction: Make a move

Reageer (1)

  • Delic


    Overigens hoop dat je trots bent op mijn gebruik van aanhalingstekens en 'ave', Alexepexje.

    Dat ben ik (:
    Maar lkdjflksdjf dat interview

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen