4. Rosie Campbell
Lovess
Daar ging ik dus, naar een Signing van een band, die ik absoluut niet kenden en waar ik eigenlijk ook niks van wou weten, maar ja, ik was verliefd geworden op een van de zangers en ik moest hem nog een keer zien.
"Hey, Nikki ik ben er" riep ik door de brievenbus en ze kwam direct naar buiten gelopen, "wat is er aan de hand met jou?" vroeg ze, " jij bent nooit zo gehaast om ergens heen te gaan en zeker niet naar One Direction".
"eh, nou eh ja ik ehm.." stamelde ik, en verzon gauw een smoes, "ehm, mag ik niet eens een dagje met mn beste vriendin optrekken ofzo?"
"ahww, dat je dat voor me over hebt omdat je ze niet eens mag!" kirde ze vrolijk en ze haakte haar arm in de mijne.
half uur later.
"Zijn we er nu eindelijk?!" klaagde ik voor de 10e keer door de auto heen.
"uhg, hou nou eens je mond Rosie, we zijn er bijna!" riep Nikki geirriteerd door de auto heen.
10 min later
"we zijn er" riep Nikki, en opgelucht stapte ik uit de auto. "Yeah yes EINDELIJK" riep ik en ik begon gewoon naast de auto te dansen, Nikki lachte me heel hard uit en zei " haha, dat was zo slecht nog niet alleen je gezicht zag er niet uit haha".
"nou zeg, dat was aardig" zei ik sarcastisch en ik liep samen met haar naar de deur.
Na een half uur in de rij te hebben gestaan konden we eindelijk naar binnen, daar was het echter niet veel rustiger dan buiten, maarja het was wel warmer.
"en, zie je ze al" vroeg ik sarcastich toen Nikki histerisch begon te springen. "ehh, ja duuh, zie je me niet springen ofzo?" zei ze boos en ze ging vrolijk verder met springen. Toen werd ik toch wel een beetje nieuwsgierig en ging op mijn tenen staan, voor zover dat ging met mijn naaldhakken en jahoor, daar zag ik de krullen weer, ik voelde een trilling over mn rug lopen en pakte gauw mijn telefoon toen ik hem hoorde trillen. Mijn Vader. ik nam zuchtend te telefoon op: "Hoi pap, wat is er?"
Rob: "ja, waar ben je? ik loop je overal te zoeken!"
Me: "ik heb je toch gezegt dat ik met Nikki naar die band van haar ging? Of heb je me niet gehoord door die vrouw die bovenop je lag?"
Rob: "Let eens op je taalgebruik joh"
Me: "weetje, succes met die *ahum* Mevrouw, dan zie ik je vannavond wel weer, een keer"
en ik hing boos de telefoon op, in de tussentijd was de rij opgeschoven en was ik Nikki kwijt geraakt. "sh*t, nu ben ik alleen" zei ik hardop, ik zag dat een heleboel meiden me uitlachte en ik liep snel verder voor ik een opmerking terug zou krijgen.
Na 5 minuten had ik Nikki nog niet gevonden en besloot ik gewoon aan te sluiten en te wachten tot ik haar weer zou zien bij de auto, ik had helemaal niet door dat ik al aan de beurt was en ik schrok dan ook heel erg toen ik op mijn schouder werd getikt, ik draaide me om en keek in de ogen van de blonde jongen, die geschrokken keek toen hij zag wie het was, hij draaide zich half om en gaf de jongen met de krullen een flinke por, die keek geirriteerd opzij, maar toen hij mij zag werden zijn ogen groot en kwam er een glimlachje op zijn gezicht. Zenuwachtig liep ik naar hem toe en keek hem in de ogen, "ehm, ik wou nog even sorry zeggen van vanmorgen, ik wou je nog bedanken voor jullie hulp."
hij moest lachen en zei dat het niet erg was, hij pakte mijn arm en zette zijn handtekening erop, net toen ik wou wegtrekken pakte hij mijn arm steviger vast en schreef hij er nog iets onder. "wat is je Twitter?" vroeg hij daarna, die gaf ik hem en toen liep ik verder. pas buiten zag ik wat het was, z'n telefoonnummer. ik werd rood, keek nog even achterom en besloot toen maar vast naar de auto te lopen, daar zag ik Nikki weer, "i-ik heb z'n t-telefoonnummer" stamelde ik en ik keek verdwaast naar mijn arm..
Weer even een stukje, dit is waarschijnlijk de laatste van vandaag, maar als jullie lief reageren maak ik er misschien nog een!
Lovezz Cheylo
Er zijn nog geen reacties.