Vijf
Samen met Zayn loop ik de bloemenwinkel uit. Ik wilde graag een boeketje bloemen kopen voor op het graf van mijn ouders. Zayn vroeg gelukkig niet voor wie ik de bloemen wilde kopen want ik heb geen zin om hem over de dood van mijn ouders te vertellen. ‘Zullen we naar huis gaan? Mijn voeten doen pijn en ik heb honger.' 'Als we eerst nog even bij Niall langs kunnen gaan. Ik moet nog even wat ophalen hij woont maar een paar straten bij de auto vandaan.’ ‘Oke maar meneer Malik dan kook jij zometeen wel een heerlijke maaltijd voor me.’ Zayn begint te lachen maar knikt dan toch ‘Deal.’ Met een lach op mijn gezicht loop ik met Zayn Richting de auto. Niet veel later zijn we al met de auto onderweg naar Niall. Zayn heeft de radio hard aan staan en zingt vrolijk mee. ‘Wow Zayn is jou ooit gezegd dat je heel mooi kunt zingen?’ ‘Ja nou eigenlijk hoor ik dat elke dag ik hou er ook gewoon zoveel van.’ Ik lach en begin mee te zingen met Zayn. Call me maby is op de radio. Ik hou echt heel veel van dit liedje. De meeste mensen zijn het na een paar maanden al spuug zat maar ik niet. Niet veel later stopt Zayn voor een appartementencomplex. ‘We zijn er. Ga je mee naar binnen of blijf je wachten in de auto?’ ‘Wat is dat nou voor vraag? Natuurlijk ga ik mee naar binnen.’ Zayn geeft me een knipoog en we stappen uit de auto. Voordat we bij de deur zijn wordt hij al open gedaan door een Blije Niall. ‘Hi Niall’ ‘Hi Laura’ zegt Niall en trekt me in een knuffel. ‘Kom binnen de andere jongens zijn er ook.’ Ik knik en loop Niall en Zayn achterna naar de woonkamer. En inderdaad in de woonkamer zitten nog drie jongens. Een van de jongens heeft bruin krullend haar, De ander is gemillimeterd en dan zit er nog een jongen met bruin warrig haar. Ze staan allemaal op en komen naar me toegelopen. Eerst geeft de jongen met bruin warrig haar me een hand ‘Louis, Louis Tomlinson.’ ‘Laura’ ik begin spontaan te lachen als ik de jongen aan kijk. ‘Wat?’ ‘Niks ik had even een binnenpretje’ wimpel ik het weg. Nu komt de jongen met krullen op me af gelopen ‘Hi ik ben Harry en mijn achternaam is Styles.’ Alweer schiet ik in de lach ‘Laura het is me een genoegen om u te ontmoeten meneer Styles ik heb al verschillende verhalen over je gehoord van Zayn.’ ‘Zolang het geen slechte verhalen waren vind ik het niet erg’ knipoogt Harry en hij neemt weer plaats op de bank. Dan kom ook de jongen met gemillimeterd haar aangelopen. ‘Hoi ik ben Liam.’ Zegt hij en trekt me in een knuffel. ‘Ik ben dus Laura maar dat heb ik al vaak verteld.’ Liam knikt en beland met een sprong op de bank naast Harry. ‘Niall ik kwam even die cd halen en dan gaan we weer want mevrouw hier heeft honger en ik moet voor haar koken.’ Niall begint te lachen en loopt richting een kast waar wel 1000 cd’s in staan. Hij mompelt wat in zichzelf en pakt dan een cd uit de kast. ‘Hier is je cd. Maar als jullie willen kunnen jullie ook hier blijven eten we hadden het idee om zometeen Chinees te bestellen.’ Zayn kijkt me wat onzeker aan en kijkt dan terug naar Niall. ‘Nee ik heb beloofd om voor Laura te koken dus dan doe ik dat ook. Ik zie jullie morgen 10 uur toch?’ Zegt Zayn hij geeft me een knipoog en samen lopen we het appartement van Niall uit.
Reageer (1)
Snel verderrr
1 decennium geleden