Foto bij Hoofdstuk 27

Het gaat beter met mijn beugel alleen is er nu een blokje af x'D

Speciaal voor mijn lieve abo!'s een lang stukje omdat jullie zo lang hebben moeten wachten!
Xx
Amy POV

5 dagen later.

Ik was alleen met Liam thuis. De rest was iets aan het doen. Wat Niall aan het doen was ik weet het niet. Ik mocht niet net hem mee. Dus bleef ik maar thuis. Ik was buiten bij de paarden. Liam was in huis aan het stofzuigen. Vandaag waren angel en Apple braaf. Ik besloot een paar hindernissen neer te zetten en Angel te laten vrijspringen. Apple had al onder het zadel gesprongen dus die hoefde niet meer. Ik zette de hindernissen opnieuw op en haalde Angeltje. Meteen toen hij de hindernissen zag, begon hij enthousiast te hinniken en te dribbelen. Zachtjes lachte ik "Doe eens rustig jochie. Je mag zo springen!" "Zo die heeft er zin in!" Hoorde ik vanaf de kant. Ik keek op en zag daar Liam staan. Ik knikte alleen en ging weer verder waarmee ik bezig was. Ik liet Angel los. die ging er meteen vandoor. Ik pakte de longeerzweep. Ik wees hem met behulp van de zweep de weg naar de hindernis. Hij sprong er gemakkelijk over heen. Zelfs met nog een heel groot stuk over. "Goedzo! Ik zal hem een stukje hoger zetten, dat is voor jou ook leuker!" Ik liep naar de hindernis en zette die hoger. Hij stond nu op 1.20 dat kon hij ook gemakkelijk halen. Want samen sprongen we 1.90 bijna 2 meter. Deze keer sprong hij vanzelf over de hindernis. Ik liet hem nog een paar keer daarover springen en daarna zette ik hem nog een stukje hoger. Nu stond hij op 1.40 en sprong ik zelf op zijn rug. Hij had alleen zijn halster nog aan. Verder had hij niks om. Ik kon hem alleen vast pakken bij zijn manen. Ik spoorde hem aan. Ik liet hem een rondje galopperen zodat ik even goed kon gaan zitten. Nadat ik hem een volte had laten draaien liet ik hem wat harder galopperen. Ik stuurde hem op de hindernis af en sprong hij sprong er zo overheen. Ik besloot om mijn record te gaan verbeteren. Ik sprong weer van Angel af en zette nu de hindernis op 2 meter. Daarna sprong ik weer op Angel. "Ga je dat wel doen Amy?" Vroeg Liam vanaf de zijkant. "Ja dat doe ik, we kunnen het heus wel hoor." Zei ik niet geïnteresseerd. Hij keek me alleen bezorgd aan en knikte. Ik stuurde Angel weer op de hindernis af en hij versnelde wat. Hij zette af. We vlogen over de sprong heen. Ik keek vooruit en zag Liam verbaasd kijken. Ik kreeg een triomfantelijke lach op. Angel kwam weer neer op de grond ik liet hem nog een rondje galopperen en liet hem er nog een keer over heen gaan. Mijn lach werd steeds breder. Nadat ik hem nog een keer had laten springen stapte ik hem uit. "Zie je nou wel dat we het kunnen." Zei ik triomfantelijk tegen Liam. "Je bent gewoon samen met Chapter en Apple de beste hè?" Zei ik nu tegen Angel. Ik brieste en keek om. Hij snuffelde aan mijn gympies. Ik aaide hem zacht over zijn neus. Ik sprong van hem af en pakte het halstertouw. "Ik loop even met hem naar het bos ga je mee?" Vroeg ik aan Liam. "Ja ik loop mee." Zei hij. Ik knikte en liep ze bak uit.

Liam POV
Ik zat binnen in mijn kamer. In mijn kamer had ik uitzicht over de bak. Daar was Amy in bezig. Mijn gevoelens waren er nog steeds voor haar. Ik was best jaloers op Niall. Hij mocht haar elke dag zoenen, knuffel, haar vasthouden. Ik mis dat. Ik besloot om naar buiten te gaan. Op dat moment kwam Amy binnen met Angel. Die vrolijk naast haar dribbelde. "Zo die heeft er zin in!" Zei ik vanaf de kant. Amy gaf alleen een klein knikje en ging verder waarmee ze bezig was. Ze liet angel los en pakte de zweep ze liet hem steeds springen de ene keer wat hoger dan de andere. Daarna sprong ze er zelf op en had ze de hindernis op 2 meter gezet "Ga je dat wel doen Amy?" Vroeg ik. Ze antwoorde niet erg vriendelijk. Ze liet Angel een volte draaien en stuurde hem op de hindernis af. Ik volgde elke beweging die ze maakte. Ze was echt knap! Ik wilde haar dolgraag weer terug. Daar zou ik een stokje voor steken ook! Ik ga zorgen dat Niall een ander meisje vind die hij veel leuker vind dan Amy zodat ik Amy weer voor mezelf heb. Ik grinnikte gemeen en keek weer naar Amy. Ze vloog net over de hindernis heen. Even keek ik verbaasd toe. Zijzelf keek met een triomfantelijke lach naar mij. Ze kwam neer en liet nog een paar keer eroverheen springen "zie je wel dat we het kunnen." Zei ze blij. Ik knikte. "Ik ga even naar het bos met hem loop je mee?" Vroeg ze. Ik knikte blij. Kon ik meteen plan 1 van mijn plannetje uitvoeren. Haar zeggen hoeveel ik van haar hou. Ze liep de bak uit richting het bos. Ik liep haar achterna. Ik ging naast haar lopen en sloeg een arm om haar heen. Ze keek me vragend aan. Ik gaf haar den scheve glimlach. Ze lachte terug. Dat was de lach waar ik zo van Hield... Hopelijk is ze binnen kort weer van mij...

Reageer (1)

  • LaureWithAnE

    NHEEE dat gaa niet gebeuren jij fucking Liam James Payne! nhe nhe nhe! want ik ben the dramaqueen en bff van Amy en die zegt neeeee! hahah oke snel verder schat? en zoals altijd moooi geschreven! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen