Van uit Marjon

Ik ben boven in de kamer van Cindy en zoek naar cadeau papier maar kan het niet vinden, ik loop maar weer even naar Cindy en vraag "kun je even komen" Cindy komt er aan "waar is het cadeau papier?" Cindy pakt het, Daan Rein en Nils kijken ons raar aan. "ze moet even een cadeau voor iemand inpakken". Ik loop naar boven en pak snel het fanboek in voor morgen, ik ben net klaar als Rein de kamer in "moet ik je even helpen schat?" "nee hoor ben net klaar" "wat zit er in dan" "een boek" Rein geeft me een kus en we lopen samen naar beneden. We gaan bij Daan Nils en Cindy zitten, het is tegen 8 uur Nils: "ik moet naar huis zie jullie morgen bij het optreden en geeft Cindy en mij een knuffel en loopt terug. Daan blijt bij Cindy slapen en Rein bij mij. Tegen half 9 gaan Rein en ik ook naar huis, we lopen nog even samen over het strand en gaan naar me huis. "zullen we een film kijken?" "ja leuk, jij mag er 1 kiezen omdat je mijn meisje bent" Ik zie opeens dat ik Achter groepers huilen heb gekregen van me ouders, ik laat het aan Rein zien en hij knikt, dus doe ik hem er in. Na de film heb ik tranen over me wangen rollen, ik voel een warme hand over me wang ik kijk opzij en zie dat Rein een traan van me wang veegt en lief naar me lacht. Na 10 minuten praten trekken we onze pyjama's aan en gaan op bed liggen, ik leg me hoofd op Rein zijn sickspack en val in slaap. Ik voel nog dat Rein me een kus op me voorhoofd geeft en dan slaap ik helemaal.

Reageer (1)

  • ginadam

    zoooo lief echt schattig xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen