Every Little thing, Gonna be alright?
Gustav pov;
Ik ben bijna thuis, Iedereen heeft een hekel aan Nikki, en this zon lieve meid, k heb echt medelijden voor der, haat komt naar boven voor pris, priscilla dat kutwijf, stookt gwn iedereen tegen elkaar op en nog eens tegen nikki, ze moeten echt van haar afblijfen anders zijn ze bij de verkeerde, Voor nikki heb k alles over, ze is van mij en ze blijft van mij, wij zijn gwn NTB. 10-10-'09 de mooiste datum van mij leven, ik wil alls met der delen, nix kan ons gwn scheiden..
priscilla pov;
Ik word wakker en this half 6 smiddags,
Ik rook patat, Wat is er gebeurt dat k zo snel in slaap ben gevallen? Owjhaa die kut Nikki dat stomme wijf, die bitch die aaarrg,, haat komt naar boven en heb zin om dingen kapot te slaan, Iedereen staat aan haar kant zelfs shirley Ik gha naar beneden zie dat ze allemaal aan tafel zitten te eten.
Behalve shirley. "waar is shirley?" "Die is ergens buiten rondlopen, al 3 uur ofzo die voelde zich niet helemaal 100%" "ohh.. Hebben jullie ook wat te eten voor mij over gehouden?" "tuurlijk " zegt bill en hij geeft een deel patat uit de bak, en legt het voor me op een bord, "Patat, kom je daar niet heel erg van aan? " "dat zeggen ze, maar met jouwn mooie viguur mag je heus wel patat eten hoor sgatjhe" zegt bill en ik kijk hem lief aan, mooie ogen heeft ie tog weer, ik zie tom de heletyd naar benden kijken.
"Wat is er tog tom? " Shirley is verdrietig naar buiten gegaan omdat ze ruzie heeft met jou, ze is nu nogsteeds niet terug. ik maak me gwn heel erg zorgen omder " "ze komt wel terug" Zeg k, en toen zag k shirley binnen aangelopen met uitgelopen mascara vlekken op der gezicht van het huilen, tom staat op en loopt naar shirley, hij geeft er een zoen en veegt der tranen weg, ze vluisteren zachtjes wat maar het is net niet verstaan baar;
"Als jullie wat te zeggen hebben mag het ook wel nu hoor" zeg k met een verwaand hooft en kijk ze boos aan" "ik zei zojuist dat alls goed ging pris, " Zei shir, en k at verder, tom en shirley gingen naar boven..
bill pov;
Waarom doe je tog zo pris ? "omdat k geen zin heb in mensen die over me lullen,"
"jhaa mr shirley vind het harstikke rot dat je zo tegen der doet, Zei kan der tog ook nix aan doen dt Nikki het zusje is van paris, en je reageert het af op haar, iedereen heeft een kans nodig, als k d8 dat je hetzelfde was als iedereen die mijn fan is, hadde we nooit wat gehad, je moet niet zo slecht denken over Nikki, en het dan ook niet op shirley afreageren." Ik zie dat pris naar benden kijkt en ik sta op.. "Denk der maar overna" zeg k en ik loop naar me kamer en laat priscilla ff alleen.
pris pov;
Wat doe k tog verkeerd. ik mag tog zelf wel weten wie ik mag ofzo ,, Ik heb hier geen zin in iedereen is tegen me, k loop naar boven pak wat spullen en loop naar buiten, ik loop door de straten in berlijn. wow het is hier groter dan ik d8.. ik loop een straat in ( bedenk een straat. ) Het is hier helemaal donker, daaro zie ik wat licht, ik loop er naar toe en zie een groot grasvelt met zon boom waar tarzan aan de lianen zou hangen.. k gha er tegen aan zitten en kijk naar boven..
"pris ben jij dat?" ik kijk opzei en zie dat Nikki voor me staat. "jhaa hoeso ?" vraag ik bot en kijk der verwaand aan..
"pris kijk, ik weet dat k het zusje ben van paris, maar je moet mij dan ook niet aan zien als een bitch.. k heb er zelf tog ook niet voor gekozen om het zusje te zijn van paris of wel soms.. je bent een hartsikke aardige meid. mr mij doet dit ook pijn" " Wat weten jullie nou van pijn af? Jullie kopen tog alleen maar de heledag kleding en verspillen jullie geld aan sierade?" Zei ik ben een boze kop en keek weg. "ik niet, laat die sieraden er maar buiten want k heb een hekel aan die zware dingen.. k ben niet zoals jij denkt dat k ben, k ben net zoals jij k ben gwn een normaal persoon die ook zijn leventje leid op deze wereld. die ook rondloopt moet eten drinken en slapen, en je mag me als een bitch aanzien.. mr k ben wie k ben. en dan moet je maar accepteren. "
" weetj.. je bent tog niet zon bitch als ik d8." K geef der een knuffel en sta op. "srry Nikki," "het geeft niet, gha snel terug naar huis en maak het goed met shirley" ik knik en ren snel naar huis..
meer ?
=
Reacties
Reageer (2)
Prizzy snel goed maken
1 decennium geledenik gha goed maken met jou anders gha ik dood :'(
1 decennium geleden