Too good to be true.
De eerste paar hoofdstukken zullen nog een beetje saai zijn omdat er natuurlijk wel even een begin opgebouwd moet worden.
~ Ik zal elke dag een nieuw hoofdstuk posten.
~ Als er meer lezers komen zullen er wel meer hoofdstukken op een dag worden gepost.
x Hope u like.
WAT? DROOM IK ?
"Uhh Hoi met Sophie..." Zeg ik.
"Hoi..." Zegt Rein
"Je, je, had me gew'appt en, en ik vroeg me af wie je was en hoe je aan mijn nummer kwam." Vertel ik stotterend.
"Oh, een vriend en ik waren een keer in de Mac en toen stond er een telefoonnummer op de tafel, die hadden we toen voor de grap in onze telefoon gezet." Zegt Rein.
Ohgawd denk ik, dat is waar ook, we hadden mijn nummer op een tafel in de mac gezet ja.
"Oh haha oke, dan weet ik nu tenminste wie je bent haha." Zeg ik.
"Haha oke, maar ik moet ophangen doei." Zegt Rein.
"Doeeeeg!" Zeg ik en ik hang op.
Had ik nou net Rein van Mainstreet aan de telefoon? Wauw!
Dat ik Rein belde is alweer een week geleden, ik heb hem sindsdien eigenlijk nooit meer gesproken. Maar ik wil zo graag nog een keer bellen of gewoon met hem w'appen...
Nouja hij zal vast wel denken als ik dat doe dat ik een stalker ben ofzoiets.
Plots hoor ik mijn telefoon afgaan, ik loop naar beneden en pak mijn telefoon op. *Rein belt* staat er met grote letters op mijn scherm. Ik durf niet op te nemen, maar dan denk ik; Kom op Sophie deze kans krijg je nooit meer!
"Met Sophie" Zeg ik.
"Hallo met Bart." Zegt een zware stem aan de andere kant van de lijn.
Huh maar ik had Rein, en w'app en Rein en huh? Denk ik.
"Ik denk dat ik verkeerd verbonden ben, ik ben namelijk opzoek naar Mevrouw Xiand." Zegt de zware stem aan de andere kant weer.
"Uh nee er woont hier geen Mevrouw Xiand." Zeg ik.
Voordat ik doei kan zeggen heeft de man alweer opgehangen.
Hoe kan dit ? Ik had vorige week Rein nog aan de telefoon.
Ik start mijn laptop op en klik twitter open.
Ik zal Rein wel even tweeten! Denk ik.
[@reinduif hey Rein, ik had vorige week je nog aan de telefoon en vandaag werd ik met hetzelfde nummer gebeld maar jij was het niet ? x Sophie (Mcdonalds Meisje)]
*TWEET VERZONDEN*
Nu afwachten.
Ik sla mijn Wiskunde boek open en begin maar met leren.
"Sopie! Sophie wakker worden! Je moet naar school." Roept mijn moeder.
Ik open mijn ogen en zie dat ik op mijn bureau in slaap ben gevallen.
Ik had echt de vreselijkste droom ooit! Ik droomde dat Rein uit Mainstreet ging!
Snel spring ik onder de douche en kleed me aan en ga ontbijten. Check nog even mijn telefoon voordat ik naar school ga, geen bericht.
Eenmaal op de fiets vertel ik het verhaal tegen Lyn, ze vind het onzin en iemand heeft gewoon Rein gedaan vind ze.
Ik begin eraan te twijfelen, ja iemand heeft gewoon Rein nagedaan. Nou, sukkel!
Het was eigenlijk ook wel te mooi om waar te zijn.
Er zijn nog geen reacties.