Dag 3
"Dit is Big Brother dames naar de woman's room"..
De vrouwen mochten weer overleggen over de geheimen van de mannen.
Lilith kwam met een geheim dat zij wist wie HSP had en dat was Xavier dat wist ze 100 procent dus dat was al een van de geheimen die ze geraden hadden.
"Ik denk dat Ben is opgegroeid in een weeshuis" zei Helena.
"Oke maar wat is de rest ik wet het echt niet",
Dit is Big Brother dames kijk naar het scherm als huisgenoot 11 binnenloopt.
Ze keken naar het scherm en zagen een jongen binnenlopen whoehoe zeiden ze en zagen dat Ben naar hem toe rende en zich meteen voorstelde.
Uit het niets klonk disco muziek dit was voor de wekelijkse taak.
Derek wist niet wat hem overkwam want opeens begon iedereen te rennen en kwamen er 6 vrouwen uit het huis.
Ben legde hem uit wat de bedoeling was en hij rende mee en daar stonden ze op de hit van Stayin Alive.
Na een kwartier was iedereen al weer klaar.
Helena was meteen bij Derek en kreeg gezelschap van Jon Josep.
POV Jon Josep.
Derek was heel aardig hij was leuk en kon goed praten. Ik Helena waren al verzeild in een goed gesprek.
"Ik werk bij me vader in de garage en ben hem erg dankbaar ik wou altijd al in de garage werken en ben blij dat ik bij me vader mocht gaan werken.
En jij Helena was het toch wat doe jij voor beroep". "Ik ben agent gewoon een wijkagentje niks bijzonders". "En jij dan Jon Josep was het toch".
"Ja Jon Josep inderdaad ja Jon Josep en ik ben Elektricien ik hou niet zo werk ik hoop dat ik dat geld win zodat ik kan gaan studeren wat ik echt wil en dat is een wijngaard runnen maar ik heb niet zo veel verstand van wijn". "Ik ga even weg" zei Helena. Dat was raar blijkbaar vond ze Derek toch niet zo leuk. "Hoe is zij in het huis" vroeg Derek in het huis". "Weet ik niet zo goed ik ken haar nog maar pas maar ik vind haar een beetje raar dat is ze gewoon".
Reageer (1)
d'aaaw raar....na ja dat krijg je als je zomaar wegloopt
1 decennium geleden