Vanuit Marjon

we stappen op, Daan en Rein lopen met ons mee naar de manege om onze paarden terug te brengen. Als we aangekomen zijn bij de manege stappen Cindy en ik af en lopen we naar de stallen van Mabel en Sharif. Als ze in de stallen staan, zadel ik Shariff af en Daan doet Mabel. Als we klaar zijn gaan we nog even naar het paard van Daan. Later gaan we nog even naar de kantine wat drinken we praten nog even dan brengt Daan Cindy naar huis. Cindy en Daan geven mij een knuffel en Cindy geeft Rein een knuffel en ze gaan weg. Rein "zullen we nog even naar het park?" "ja, leuk kom dan gaan we nu". We lopen richting het park komen we Cindy's moeder tegen "waar is Cindy? " "ze is al naar huis, Daan brengt haar" we lopen veder en gaan op een bankje zitten. Er komt een voetbal aan rollen ze vragen of Rein of ik hem terug willen trappen ik sta op en trap hem terug. Het was iets te hoog en kwam tegen die jongen zijn hoofd en hij viel achter over.Rein en ik rennen op hem af en vragen of het gaat, ik kijk hem nog een goed aan en zie dat het Nils is. Hij heeft een bloedneus "kom dan lopen we naar mijn huis doe ik er wel een ijspack op" oke, ey Rein wie is dat meisje" "dat is Marjon me vriendin" We lopen naar mijn huis, Rein en Nils gaan op de bank zitten en ik haal een ijspack voor Nils. "Hier een ijspack en sorry was niet de bedoeling ik ben een voetbalster dus trap ik best hard" "geeft niet joh kan gebeuren" Ik sms Cindy dat Nils hier is maar dat we vanavond langs komen samen met Nils. Na een poosje krijg ik een smsje is goed dan zie ik je vanavond "Rein en Nils, we gaan vanavond naar Cindy" "Wie is Cindy? " "Oh dat is mijn vriendin ze heeft van de week een ongeluk gehad, dus moet ze rusten en ze is de vriendin van Daan". Na een poosje praten schenk ik wat drinken in en mijn moeder vraag of Rein en Nils mee willen eten en dat willen ze wel. Na het eten gingen we naar Cindy.

Reageer (1)

  • ginadam

    leuk!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen