Ryo vieuw


Vrolijk speelden we tikkertje ik en Kaj.Zelf Tak mijn wolf speelde mee.Tak was de wolf die ik van mijn moeder kreeg voor dat ze stierf.Een vader had ik ook niet meer volgens mijn moeder is die gestorven in de oorlog.He Ryo speel je nog mee met ons zei Kaj ? 2 jaar later toen we al wat ouder waren liepen ik en Kaj door de stad.Opeens hoorden we een enorme knal.We zagen een man uit de vuurnatie die riep : Ik ben Kyo geef jullie over of jullie dorp staat in de fik.Natuurlijk wilde Kaj weer de held spelen en liep naar hem toe en zij vecht maar eerst met mij.Ik wou hem tegen houden maar ik kon het niet.Kyo die man zei mannen val hem aan.Ik kon niet toe kijken en hielp hem met vechten.Ik bleef maar aarde sturen want dat was het enige element dat ik beheerde.



De man Kyo riep losers ik zal jullie eens laten zien wat vechten is.Hij maakte een grote vuurbal die op Kaj afvloog.Ik zag hoe Kaj op de grond vloog.Neeeeeee riep ik luid ik voelde aan kaj zijn hart.Maar het klopte niet meer.Ik kon het niet meer houden en gaf enorm fel licht wat dus de avatar trance is.Ik stuurde een enorme vuurbal op hem af terwijl ik in de lucht vloog.Nu kon ik alle elementen beheersen alleen kon ik zelf niet beslisen hoe ik het doe.Kyo riep mannen terugtrekken voor nu.Ze gingen weg en ik viel naar beneden.AUW riep ik wat was dat ik was mezelf niet.Maar dat was mijn grootste zorg niet Kaj dacht ik.Ik keek hoe hij op de grond lag.Kaj mijn vriend dacht ik.Ik wist dat ik de avatar was dus ik moest Kyo stoppen en de vrede herstellen.
Maar ik moest ook de vier elementen leren ik kon tot nu toe alleen aarde sturen.Ik vertrok samen met Tak mijn wolf.En zo begon mijn reis.




.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen