Foto bij Talking with .. ?

Hope u like. <3

*Piep, Piep, piep*
Ik druk de wekker uit, draai me nog een keer om en schuif de deken over mijn hoofd.
Nee, de hel begint: het is weer maandag.
Aan de ontbijttafel denk ik aan de twitcam van Mainstreet van gister. Wauw wat zijn ze toch leuk. Snel eet ik mijn boterham op en fiets naar school.

Op school vertel ik wel 100x tegen iedereen dat Mainstreet's twitcam geweldig was, dat ze geweldig zijn! De docenten waren er alleen minder blij mee. Shit eruit gestuurd bij Biologie.
Ik loop naar de directeur om een briefje te halen, opeens hoor ik de directeur bellen.
Ja, ja komt helemaal goed ik zal alle apparatuur klaar zetten zodat ze gelijk kunnen optreden. Ohja het kerstkoor komt optreden pff, waarom niet Mainstreet?
Dan word ik naar binnen geroepen om een briefje te komen halen.
"Dus Sophie eruitgestuurd bij biologie door Mnr. Offenaar omdat je aan het praten was?" Zegt de directeur.
"Uh Ja klopt Meneer." Zeg ik.

Yes uit!
Onderweg naar huis zingen we met ze allen nog Stop the time, eenmaal thuis gelijk weer leren. Nouja wat er van leren komt. Mainstreet is online dus ik moet wel even naar ze tweeten.
Aaaaaah! Een tweet van Mainstreet, en volgens mij van Rein want hij heeft een blackberry en de rest volgens mij niet, en er staat onder; from ubersocial for blackberry.
Maar voor dat ik het door heb zie ik op de klok 17.33 staan, terwijl ik morgen frans heb en nog niet goed geleerd heb.

"Sooph? Sooph, kom is naar beneden!"
Ik weet dat me moeder me roept om over mijn cijfers te praten. Ik sta namelijk een 5.7 voor alles gemiddeld en ik wil niet naar Mavo.

Oh fijn, weer een bericht op twitter dat Mainstreet op gaat treden wanneer ik niet kan. Ik wil ze gewoon een keer ontmoeten, maar op deze manier als al hun optredens of ver weg zijn of op een datum wanneer ik niet kan gaat het niet lukken.

'S avonds in bed krijg ik een w'app van een vreemd nummer:
"Hoi! Hoe gaat het ?"
Huh wie is dat? Denk ik.
Ik w'app terug:
"He? Het gaat wel goed... Maar wie ben je :$?"
Gelijk krijg ik een w'app terug:
"Oh sorry verkeerde persoon."
Hmm ik wil nog steeds weten wie het is en hoe die aan mijn nummer komt...
Ik w'app wel 20 dingen terug:
"Oke, wie ben je ?"
"Hoe kom je aan mijn nummer ?"
"Hallo ??? Wie ben je ?"
"Hallo?!"
Maar ik krijg niks terug, ik besluit te gaan slapen.

Heel de week hangt het korte w'app gesprekje in mijn hoofd. Ik besluit het nummer te gaan bellen.
Het lijkt wel uren te duren voordat er iemand opneemt.
"Hallo met Rein." Hoor ik aan de andere kant.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen