Foto bij 002

dankjewel voor de 2 abo's :)

“Oops, I’m sorry!” zeg ik en ik buk me om mijn zakken op te rapen. “It’s okay”, zegt de jongen. “Wait, I’ll take your backs”, de jongen bukt zich om mijn tassen op te rapen. Nu pas kijk ik echt naar de jongen. Het is Liam Payne. Mijn adem stokt en snel kijk ik naar Lottie. Ze heeft het ook gezien en kijkt me met een lach van haar linkeroor tot haar rechteroor aan. Ik zie haar ogen fonkelen. “We moeten kalm en cool blijven”, zeg ik tegen Lottie. Ze knikt instemmend. Liam had ondertussen mijn tassen opgeraapt en geeft ze terug aan mij. “Here you are”, zegt Liam glimlachend. Ik probeer zo kalm mogelijk te blijven, maar ik zie er waarschijnlijk uit als een lachende idioot. “Are you not from here?” vraagt Liam, hij heeft het waarschijnlijk gehoord toen ik zei dat we kalm moeten blijven in het Nederlands tegen Lottie. “No, we’re from Belgium. We are here for 1 week”, antwoord ik. We kunnen het nog steeds niet geloven dat we aan het praten zijn met Liam. DE Liam Payne. “Oh, I’ve ever been in Belgium. It’s a very beautiful country!” Zo hebben we nog een tijdje gezellig verder gepraat met Liam. “Sorry girls, I need to go! But can I have your numbers please?” Liam geeft ons zijn iPhone, we zetten er snel onze nummers in“ en geven hem terug. Thanks, I will call you!” Wanneer Liam uit het zicht is, beginnen we een vreugdedansje te doen. “Ik kan het niet geloven! Liam heeft gewoon onze nummers!” gil ik. “Heb je gezien dat hij altijd recht in jouw ogen keek?” vraagt Lottie. “Ik denk dat hij geïntresseerd is in jou!” “Lottie, jij grapjesmaker. Hij zou eerder in jou geïntresseerd zijn!” We praten nog even verder en besluiten dan om iets te gaan eten. We gaan binnen in een gezellig restaurantje. We bestellen beide een pizza en praten de hele tijd over onze ontmoeting met Liam. Lottie is er van overtuigd dat hij zeker naar Jade zal bellen. Na het eten besluiten we om terug naar ons hotel te gaan. Het is ondertussen al 3 uur s’middags. Als we op onze kamer toe komen kruipen we elk om de beurt in de douche en besluiten we wat tv te kijken. We gaan niks meer doen deze avond, want we zijn heel moe van de reis. De hele avond ligt mijn iPhone naast mij met het geluid aan op de luidste toon.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen