Half 7 in de morgen en alle bewoners sliepen. De deuren van het huis gingen open en de nieuwe huisgenoot liep naar binnen Xavier.
Hij ging naar de keuken en maakte een ontbijt voor hemzelf. Om 7 uur werd hij naar de dagboekkamer geroepen hij kreeg als opdracht alle bewoners wakker te maken met een accordeon. Hij moest lachen dat was leuk.

POV Jason,

Ik schrok er kwam iemand de slaapkamer binnenlopen en begon superslecht muziek te spelen. Wie was dat Jolie die naast me lag stond ook op en kwam tegen me aanzitten. Hij zei dat ie Xavier heette en de nieuwe huisbewoner was. Ik mocht hem nu al niet.

POV Luna

Ik was zo ontzettend moe. Maar gellukig had ik Helena en Jolie die erg aardig. "Ik vind Xavier wel leuk ik hoop dat het met hem gezellig word" zei Helena.
Jolie antwoordde "Xavier is leuk maar Jason is nog leuker hij is zo knap,lief,aardig en slim". "Oeeh LIEFDE haha". Jolie was verliefd Jason ik vond dat wel heel snel gaan ze kent hem nog niet eens een dag. Ons gepsrek werd abrubpt onderbroken door Big Brother.

Dit is Big Brother huisbewoners ik ga jullie vertellen wat jullie eerste wekelijkse taak is. Elke week krijgen jullie een opdracht als jullie die halen winnen jullie luxe eten maar verliezen jullie moeten jullie de hele week op dieet en het dieet is elke weer anders. Dit is de eerste wekelijkse taak, als die muziek klinkt moeten jullie binnen een minuut omkleden in de muziekstijl en dansen in de music corner. Als jullie slagen winnen jullie dus luxe eten maar word er verloren krijgen jullie een dieet succes..

POV Xavier.

Ik vond het nu al leuk in het huis. Ik zat lekker bij het zwembad toen Lilith eraan kwam lopen. "Hoi" zegt ze. "Hoe gaat het ermee hoe vind je het zover in het huis". "Ik vind het leuk ik hoop dat ik lang mag blijven". "En hoe vind je de meiden in het huis zit er eentje tussen waarvan je zegt van die is leuk". "Oh Ja er is er eentje die er uitsteekt die ik erg leuk vind en diegene heet". Er klonk muziek oh nee dit was die opdracht ik rende naar de music corner en kleede me om als een klassieke piano spelen en begon te stijldansen want de muziekstijl was klassiek. Na 5 minuten gedanst te hebben waren we klaar hopelijk gaat dit niet s'nachts gebeuren.

POV Liltith

Ah nee he net nu Xavier wou zeggen wie hij leuk vond startte die muziek even een andere manier vinden om het te vragen dan.

Juna zat een beetje alleen ze praatte met niemand en ging sporten en oefeningen doen en een beetje zwemmen. Ze hoopte dat het gauw beter werd om met iemand te praten.

Dag 2 zat er al gauw op en de bewoners gingen slapen maar niet ongestoord om 3 uur klonk er muziek hevige metal muziek. Iedereen schrok maar rende heel snel binnen een minuut stonden ze in de music corner half slapen half dansend. Na een minuut of 10 gingen ze snel terug naar bed Jolie en Jason gingen tegen elkaar aan liggen.

Reageer (1)

  • XInnocenceX

    hahaha ik heb medelijden met ze :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen