hoofdstuk 2 ( Marjon valt van de trap )

Na de vaat gaan we samen naar boven naar me kamer. Als Daan binnen komt schrikt hij me muren hangen vol met posters van paarden en natuurlijk van Mainstreet. Ik zet er weer muziek op nu Stop The Time Daan zingt mee naar het nummer zegt hij “dit zong ik speciaal voor jou”. Ik bloos me moeder komt naar boven en vraagt of we wat te drinken wil hebben. We lopen naar beneden en ik val van de trap als ik op wil staat doet me enkel heel zeer. Daan loopt snel naar beneden tilt me op en brengt me naar de bank en vraagt of het gaat. Me moeder haalt een ijppack voor me op en legt hem op me enkel. Daan pakt wat drinken voor me en gaat naast me zitten. Me moeder “wil je misschien blijven slapen als je mag van je ouders?” Daan “ja mag wel me ouders zijn er vanacht toch niet” Daan haalt zijn spullen later krijg ik een smsje mag Rein Owen en Nils mee komen ik sms hem terug Tuurlijk waarom niet. Nog geen 10 minuten later gaat de bel me moeder doet open en ziet dat Rein Nils en Owen er ook zijn ik “loop maar door naar boven ik kom er aan” iedereen loopt naar boven behalfe Daan die loopt naar me toe en tilt me op brengt me naar boven als ik boven ben geven ze me een knuffel Rein: “wat een leuke kamer” “dankje” ik bloos. Daan “mogen we morgen misschien bij jou een onverwachtse twitcam doen?” tuurlijk waarom niet en zullen we nu dan een film kijken” “ja leuk is goed” Ik doe er een dvd in en na de film heb ik tranen op me wang. Ik voel een had op me wang en kijk op zij en zie dat Daan de traan van me wang veegt. Na de film krijg ik een smsje van me vriendin. Ze vroeg of ze kan komen ik sms terug tuurlijk maar schrik niet als je in me kamer komt. Na 10 minuten gaat de deurbel. Me moeder zegt tegen me vriendin ze zijn boven loop er maar heen. Ze komt binnen en gilt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen