Foto bij 23. EPILOOG

Het was laat op de avond toen de jongens van de studio terugkwamen. Om Louis in de gaten te houden had de rest besloten om even met hem mee te gaan naar huis.
Het was een week geleden sinds Louis zijn woorden tot Isabel had gericht op de internationale televisie. Alle media had er aandacht aan besteed, maar in verdere interviews hadden de jongens met geen woord meer gerept over Isabel.
‘Ik snap gewoon niet dat ze niets heeft laten horen. Ik dacht dat.. Dat ze zou komen.’ Zei Louis terwijl ze in de auto zaten.
‘Misschien heeft ze het bericht niet gekregen. Wie zegt dat ze nog in Amerika is? Misschien is ze ergens in het Oostblok, en zal het weken duren voordat ze doorheeft dat er over haar gesproken is geworden.’ Zei Niall.
Ze reden door de uitgestorven straten van London en er viel een lange stilte in de auto.
‘Kop op Lou. Isabel gaf om je, maar als haar mening vaststond, kun je niet blijven treuren.’ Harry klopte zijn beste vriend op zijn schouder.
‘Ze zei dat ze van me hield. Je komt toch zeker wel terug voor diegene waarvan je houdt?’ Louis beet op de binnenkant van zijn wang en slikte.
‘Niet als dat diegene waarvan je houdt meer last op zou brengen.’ Zei Zayn wijs.
‘Ze weet toch helemaal niet of het last zou brengen of niet? Ze heeft ons beschermd. Zonder haar waren we allang dood geweest.’
Louis stapte boos uit de gestopte auto en zocht naar zijn sleutels.
‘Wil je nog dat we even meegaan?’ Vroeg Liam voorzichtig.
Louis liet zijn hoofd even hangen en knikte toen. Alles beter dan alleen zijn.
‘Zullen we anders naar mij thuis gaan? Dan hoef je niet weer alleen thuis te zijn vannacht.’ Stelde Harry voor.
Ieder lid van de boyband had een eigen huis, niemand woonde meer met een ander samen. Juist op dit moment was dat moeilijk voor iedereen. Ze hadden zo lang op elkaars lip geleefd dat de grote, lege huizen intimiderend waren voor de jongens.
‘Ja, ik pak even mijn spullen, wacht hier maar even.’
Louis opende de deur en liep, zonder het licht aan te doen, naar boven om zijn slaapspullen in te pakken.
Hij zuchtte diep terwijl hij in het zwakke maanlicht dat zijn kamer binnen scheen zijn spullen bijeen zocht.
Toen hij enkele minuten later de trap weer afliep bekroop een naar gevoel hem.
Het voelde alsof hij bekeken werd, alsof iemand in de duisternis op hem wachtte.
‘I-i-is daar iemand?’ Vroeg hij nerveus.
Een zacht geritsel vanuit de woonkamer liet Louis verstijven. Hij wilde naar buiten rennen, maar de jongens zouden dan zeker denken dat Louis gek was geworden.
Zachtjes liep hij naar de woonkamer, klaar om het op een gillen te zetten als hij iets zag, toen een bekende geur zijn neusgaten binnendrong.
Zoet, houtig en met een vleugje bloesemgeur.
Hij ademde scherp uit toen hij een gedaante zag zitten op een rugleuning van een van de stoelen.
Hij drukte op het lichtknopje en keek met grote ogen naar de persoon waar hij de afgelopen maand alleen maar aan had gedacht.
‘Isabel.’ Stootte hij uit.
Ze glimlachte en stond voorzichtig op. Ze zag er goed uit, gezond en verzorgd, hoewel ze dikke wallen onder haar ogen had.
‘Hallo Louis. Ik kreeg je bericht.’ Ze liep naar hem toe en aarzelde even.
‘Je had gelijk. Na alles wat er is gebeurd.. Ik houd van je, en de maand zonder jou besefte ik pas dat ik niet gewoon terug kan naar een teruggetrokken leven. Ik..’ Isabel leek geen woorden meer te vinden om te vertellen hoe ze zich voelde en haalde wanhopig haar schouders op.
Louis voelde hoe zijn lippen automatisch glimlachten, en met trillende vingers trok hij Isabels lichaam tegen het zijne.
‘Ga nooit meer bij we weg.’ Fluisterde hij voordat hij haar kuste.



Wauw.. Het verhaal is afgelopen.. Aan de ene kant wil ik dat ik het verhaal langer had gemaakt, maar aan de andere kant vind ik het goed zo. Ik heb plezier bij het schrijven gehad, en nog meer plezier bij het plaatsen ervan.
Ik denk er over om een vervolg te schrijven, dus als je geïnteresseerd bent stel ik voor om je abo te houden, zodat iedereen die wilt meteen het bericht krijgt:)
Ik wil echter eerst mijn andere twee 1D verhalen afmaken, maar in de kerstvakantie heb ik waarschijnlijk meer dan genoeg tijd, dus wie weet! (Ik heb stiekem al een idee voor het verhaal haha)
Tot dan:
Wrong Number - Harry Styles In ontwikkeling! Nieuwe hoofdstukken vanaf deze week
I'll try to love you - Zayn Malik In ontwikkeling! Over twee weken weer nieuwe hoofdstukken
Teenmom - Niall Horan Afgelopen!

Verder wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het volgen van dit verhaal. De abo's, kudo's en reacties motiveerden me ontzettend en ik vind het superlief van jullie:)
Laat in een reactie even weten of je een vervolg zou willen, dan weet ik in hoeverre het verhaal gevolgd zou kunnen worden^^

NB, vergeet dus niet om abo te blijven als je interesse hebt in het vervolg!

Hele dikke kus, Lrxx

Reageer (25)

  • LauraAime1D

    Ik heb dit verhaal zo snel gelezen, en ik wil nu zo graag een vervolg!! Ik ben abo, en zal het blijven!! xxx

    1 decennium geleden
  • bananafaker

    vervolgje voor je abos????

    1 decennium geleden
  • x1Dloverrx

    Wauww. echt mooi verhaall!! Ik ga je andere verhalen ook lezen ! (:

    1 decennium geleden
  • likelove

    awww, cute !
    heb je trouwens gezien dat je VIJF pagina's met reacties hebt ?! :o

    1 decennium geleden
  • zoowiezombie

    IK EIS EEN VERVOLG<333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen