Foto bij 008

normaal ben ik niet zo van andere stories promoten maar vandaag wel.
Ik heb namelijk twee accounts een waarop ik schrijf (deze dus)
En een waarop ik stories lees.
En nu denken jullie das niet logisch dat is ook helemaal waar!
Ik kan jullie verklappen dat ik op dat account ook op alle actieve osl stories een abo heb :D
maar ik ging een story promoten en dan wel deze story you think you know te real me ft zayn malik
Ja het is inderdaad een one direction story want ja ik ben een directioner :D
Gaat een van mijn lieve story lezers trouwens dit weekend nog naar het laatste tourweekend van osl?
Ik jammer genoeg niet meer omdat het niet in de buurt ligt. Wel ga ik naar make it count in Eindhoven zaterdag,
Mensen die daar heen gaan?

Jochem Winterwerp:


Met een zucht zet ik de laatste doos in de verhuiswagen. ‘Zo dat was dat bedankt jongens’ zeg ik tegen Roderick, Hinne, Bram, Bjørgen en Sara. ‘We doen het graag voor je broertje’ antwoord Hinne met een knipoog. Ik glimlach en maak de vrachtwagen dicht. ‘Nou ik ga de sleutel in leveren en mijn geld halen later.’ Ik stap in de verhuiswagen en start de moter op weg naar een betere toekomst.

2 uur later arriveer ik in Hilversum bij de loods die ik gehuurd heb. De jongens die ik een kwartier geleden een whatsappbericht heb gestuurd staan al klaar. Sara is thuis gebleven omdat mama weg moest en er anders geen oppas was voor Jayden. ‘Hey guys’ zeg ik als ik de wagen uitstap. De jongens begroeten me allemaal en we beginnen met het uitladen van de verhuiswagen. Na anderhalf uur zijn we eindelijk klaar en kijk ik tevreden naar de lege auto. ‘Jochem ga jij maar thuis rusten Bjørgen en ik brengen de auto wel terug.’ Zegt Roderick en ik knik met een glimlach. ‘Dankjewel jongens ik zie jullie morgen weer.’ Zeg ik en loop samen met Hinne richting ons huis. ‘Hinne ik heb een verrassing voor Sara. Bram vertelde me dat ze al heel lang een tattoo wil met van Jaydens naam. Kun jij morgen op Jayden passen want ik heb een afspraak gemaakt bij de tattooschop waar ook ik mijn tattoo’s heb laten zetten. Ik betaal het uiteraard zie het als een bedankje.’ Hinne blijft stil staan en kijkt me aan ‘Maar Jochem dat is geweldig ze zal er vast heel blij mee zijn. Ze wilde dit zo graag maar kon hem niet laten zetten omdat we al het geld voor Jayden nodig hebben.’ Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht. Het enthousiasme van Hinne doet me goed. Zonder nog wat te zeggen lopen we het tuinpad op. Het is intussen half elf dus we moeten stil zijn. Jayden en Sara zullen wel al liggen te slapen en als mama thuis is zij ook. En aangezien de lampen uit zijn verwacht ik wel dat ze al thuis is. Zachtjes opent Hinne de deur en we hangen onze jas aan de kapstok. Onze schoenen zetten we naast de trap neer en we lopen stilletjes op onze sokken naar boven. ‘Slaap lekker broertje’ zeg ik voordat ik de logeerkamer inloop. Ik kleed me uit en ga in mijn boxer onder de deken liggen.

‘Goedemorgen’ zeg ik tegen Sara die slaperig met Jayden op haar arm de kamer in komt lopen. ‘Goedemorgen meneer Winterwerp wat zijn we vrolijk op deze vroege ochtend.’ Zegt Sara met haar ochtendstem. ‘Dat klopt en jij zometeen ook ik heb namelijk over een uur een afspraak bij een tattooschop. Nee niet voor mij maar voor jou. Hinne past zometeen op Jayden dus maak je daar maar geen zorgen over.’ De ogen van sara beginnen te stralen en ze kijkt me met ongeloof aan. ‘Echt waar? Je liegt niet?’ ‘Waarom zou ik liegen tegen de leukste en liefste schoonzus van de hele wereld? Nou hup ga je aankleden en dan gaan we. Na een aantal minuten komt Sara aangekleed en wel de woonkamer ingelopen. ‘Nou gaan we nog of hoe zit dat?’ Zegt ze terwijl ze haar jas pakt en de mijne naar mij toe gooit. Jayden zit al gezellig met Hinne te spelen. Sara drukt nog even snel een kus op zijn wang en dan gaan we op weg naar de tattooschop.

Reageer (3)

  • bondjuk

    OMG ik ben ook Directioner!!!

    I (H) 1D en rock muziek!

    1 decennium geleden
  • Capsicle

    Ik ben in Haarlem geweest! Was awezome! <3 En toen heb ik Bram een knuffel gegeven! *jeej*

    En nice chap, alleen het is tattooshop :)

    But schnell mehr? <3
    (En sorry ik heb nou niet bepaald iets met 1D ^^)

    1 decennium geleden
  • Estelle001

    Ik ga morgen naar Dordrecht!
    heb er superveel zin in!
    en heel leuk stukje trouwens!
    dit zijn trouwens mijn osl story's:
    Me, My Sister And Our Two Famous Stephbrothers
    en dit is er eentje over Roderick; You Had Me At Hello - Roderick Knijnenburg
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen