Foto bij 1. Rosie Campbell

ik ben heel benieuwd wat jullie er van gaan vinden!

Loves CheyloT

Ik verzamelde alle moed en liep het boetiekje binnen, wat ik daar zag was niet normaal. Ik zag de winkelier staan, met een stel jongens tegen over hem en ik was verbaast dat ik ze herkende, het was die boyband One Direction. Ik snapte niet wat ze hier deden en besloot er geen aandacht aan te geven, Ik liep naar de balie en zei: "hey Mark, ik kom soliciteren als hulp, hier in de winkel, kan je nog iemand gebruiken?"
Mark keek me verbaast aan en begon toen te lachen "Haha, schatje toch, natuurijk mag je hier werken, je kan direct beginnen" en hij pakte mijn arm, boog zich naar voren en gaf me een kus. Ik kon ruiken dat hij gedronken had en trok me los "Ik kom later wel terug, als je niet dronken bent".
Ik draaide me om en knalde tegen een van de jongens, die nog steeds achter me stonden aan en viel op de grond. "auw, Sh*t" riep ik en ik probeerde op te staan, dat wou echter niet omdat ik door m'n enkel was gegaan toen ik viel. Ik keek omhoog en zag een uitgestoken hand, de hand was afkomstig van een van de jongens en ik kon me zo niet herinneren welke, maar toen ik in zijn ogen keek, was ik spontaan verliefd. "Hoi, alles goed ik ben ...." en meer kreeg ik niet mee want ik zakte verdwaast van de pijn neer op de grond.


Even later werd ik wakker en keek recht in de ogen van 5 jongens die me bezorgd aankeken, "Alles goed?" vroeg de jongen met de krullen waar ik daarstraks tegenaan botste. Ik knikte langzaam en probeerde op te staan, hij hield me tegen "ik denk dat je het even rustig aan moet doen, je maakte een flinke klap".
"Oh, maak je maar geen zorgen over mij hoor" mompelde ik zachtjes en ik keek hem schuin aan.

"ik ben Rosslyn trouwens" zei ik en ik probeerde nog een keer op te staan, deze keer lieten ze het toe maar hielpen ze met wel overeind en hielden me scherp in de gate. "alles gaat goed hoor" zei ik nors en ik liep naar Mark, "Eikel dat je bent, ik hoef hier niet eens meer te werken. Ik draaide me om en keek naar de jongens, "kan ik jullie nog ergens mee helpen?" vroeg ik nors en zonder op antwoord te wachten liep ik de winkel uit.
Zes verbaast kijkende jongens achterlatend












Sorryy, als het lang duurt maar ik heb binnenkort ook tentamenweek, en ik heb voor mezelf ook wel een stom moment uit gekozen om te gaan schrijven maar het is wel leuk
en ik hoop dat jullie het een leuk verhaal gaan vinden
XXX CheyloT

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen