Foto bij next destination: Okinawa!

Ulvida
Je word nerveus bij de gedachte dat vader je nu kan hebben gezien. je loopt snel naar achter maar wel zo zacht mogelijk. je hoort de voetstappen dichterbij komen en je glijd via de leuning de trap af zodat je het niet hoort. wanneer je beneden bent hoor je iets bij de boeken kast. ‘ik ben erbij' zeg je zacht tegen jezelf. 'Meneer wat doet U hier' hoor je. Thank you god, je bent niet gelovig maar alsnog. 'ik zocht alleen iemand' zegt hij. 'de enige die hier komt ben ik' zegt ze je kunt aan de stem horen dat het Sliva is.

Sliva
Je ziet dat een man net bij de boekenkast is. Dat is dus die man waar Ulvida het over had. Hij laat de kast los er is net een kier te zien. ‘ik zocht alleen iemand’ zegt hij. ‘de enige die her komt ben ik’ zeg je en hij gaat wat van de kast af. ‘dus jij hier, alleen en midden in het bos?’ zegt hij en lacht. ‘dit huis kan ieder moment in elkaar storten’. ‘tot die tijd woon ik hier’ zeg je en kijkt hem kwaad aan. Hij zit gewoon je huis te beledigen en ook nog aan je meubels! ‘hier is niemand hoor’ zeg je weer. ‘ik wil achter deze kast kijken zegt hij en loopt weer terug naar de kast. Op dat moment staat in de deur opening die rood harige jongen weer. ‘heey, jij bent dat meisje die me neer trapte’ schreeuwt hij en je draait je om. ‘jij zat mij te beledigen’ verdedig je. De man probeert weer de kast te verplaatsen. ‘Vader daar zit niemand’ zegt hij. ‘toen ik en Gazel hier waren was zij er ook en niemand was bij haar’ ‘ok, jouw geloof ik maar dat meisje niet’ zegt hij en loopt langs je heen. ‘tot kijk’ zegt de roodharige jongen en loopt achter de man aan.

Ulvida
Je hoort dat ze weg zijn en gaat gauw naar Sliva toe. ‘nu heb je me weer geholpen’ zeg je. ‘ze zaten in mijn huis’ lacht ze en gaat de geheime gang in. ‘kom we overnachten hier en morgen zijn we weg hier dan kan je ook niet meer gevonden worden’ zegt ze. Je bent het met haar eens loopt achter haar aan. ‘waar gaan we morgen heen’ zeg je voordat je weg liep heb je nog een kaart meegenomen van heel Japan. ‘we kunnen wel naar Okinawa gaan, lekker warm weer en een mooi stad waar niemand je kent’ zegt ze enthousiast. ‘ik stem in en morgen vertrekken we meteen. ‘we gaan er heen met de boot’ zeg je ‘daar heb ik wel genoeg geld voor’ ‘maar straks is alles op’ zegt ze. ‘je kunt kiezen, of met de boot of de hele weg zwemmen’ lach ik. ‘ok we gaan met de boot’ zegt ze snel.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen