Foto bij Busted?

Ulvida
Samen met Sliva loop je naar het dorpje wat dicht in de buurt ligt. Je hebt honger gekregen en Sliva ook. Gelukkig heb je geld meegenomen voor je weg ging. Samen gaan ze de winkel binnen en zoeken naar wat kant en klare broodjes. ‘drinken is ook handig’ zegt ze en je knikt. Samen lopen ze naar de schap met drinken en halen wat flesjes drinken.

Sliva
Je hebt al dagen niet gegeten en krijgt nu wel honger te krijgen het liefst wil je wat anders dan broodjes maar het kan niet anders. Ulvida was ten minste slim om geld mee te nemen denk je in je zelf. Samen met Ulvida loop je door naar de kassa.

Keeve
Ulvida is nu al een paar dagen weg en er is nog geen spoor van haar gevonden. Wel een ander meisje die Burn neer trapte. Je loopt naar de deur omdat je nog door de Fuji forest wil lopen misschien is Ulvida daar nog. Iedereen van Aliea kent de Fuji forest goed maar de takken blijven irritant. Het wordt al donker en je hoort geluiden om je heen. Het is slim om terug te gaan zeg je hard op en begint harder te lopen door het bos.

Ulvida
Samen met Sliva loop je weer door de Fuji forest. Ze hebben besloten om nog een nacht in het vervallen huisje te blijven en daarna op pad te gaan. Je hoort voetstappen om je heen. ‘zou dat iemand van Aliea zijn’ zeg je tegen Sliva. ‘ik heb geen idee ren jij anders terug naar het huisje ik kijk wel’ zegt ze en loopt in de richting van het geluid. Je wou eerst zeggen dat ze mee moest komen maar ze is al verder weg. Zou ze de weg naar het huisje wel weten? Je rent terug naar het huisje en wacht af tot Sliva terug komt.

Sliva
Je loopt door het bos heen, was het wel een goed idee om op het geluid af te gaan? zeg je en kijkt om je heen. Je hoort het geluid weer en dit keer ren je er op af. Tussen de prikkels van een boom zit een meisje met paars haar. ‘wat doe jij hier’ vraag je en ze kijkt meteen op. ‘oh, hai ik zoek een vriendin van mij haar naam is Ulvida heb je haar gezien ze heeft blauw haar met twee witte plukken’ zegt ze. ‘nee niet gezien’ zeg je en helpt haar uit de prikkels. ‘dankje’ zegt ze en haalt wat prikkels van haar broek af. ‘hoe heet je’ vraag je nieuwsgierig. ‘oh, mijn naam is Keeve’ ‘en jij?’ zegt ze ‘Sliva’ zeg je. ‘ik moet maar eens gaan’ zegt ze en loopt weg. Als ze je niet meer zit probeer je in de richting te lopen naar het vervallen huisje. Je hebt een vermoeden dat je goed loopt. Na een tijdje lopen heb je het gevonden.

Ulvida
Je hoort dat de deur open gaat en bent heel stil. Je hoort voetstappen. Je wil de kast aan de kanten doen. Maar hoort dan een mannen gehoest. Dat is Sliva niet denk je in je zelf en kijkt door een kier de kamer in. Shit het is vader zeg je voor je uit. Vader kijkt meteen in jouw richting. Zou hij je gezien hebben?

Reageer (2)

  • Luckey

    O.o hoe weet...
    Snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • LostGirl97

    OOOOEEEE snel verder

    she is busted.

    ze weet de geheime ruimte xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen