Foto bij First Chapter

Let me know what you think ^^
(eigenlijk ben ik niet zo heel tevreden met dit stukje maar meer kreeg ik er niet uit xd)
Toch hoop ik dat jullie het een beetje leuk vinden :d

"Amelia, could you please pay attention" de leraar wiskunde keek me met een strenge blik aan en opeens leek iedereen in de klas me aan te staren. Ik zakte langzaam onderuit in mijn stoel en voelde hoe Alice me in mijn zij porde. "Stop it" ik grinnikte kort en duwde haar weg waardoor ze bijna van haar stoel viel. Ik kon een schaterlach nog net onderdrukken en de leraar leek nu echt boos te worden, "Amelia, go and sit over there" hij wees een plekje helemaal van voor aan. "But...sir, it's not fair." hij schonk me een nog bozere blik die geen tegenspraak duldde. "Uuuugh." ik stond op en Alice keek me geamuseerd aan. Ik gooide mijn spullen extra hard neer en toen de leraar even niet keek stak ik mijn tong uit. Ik zat nog maar net op mijn stoel toen de deur open ging en de directeur binnen kwam. Achter hem liep een jongen die ik hier nog nooit had gezien. Wat meteen opviel was de paarse kleur die zijn oog had. Zo subtiel mogelijk draaide ik mij om naar Alice, zij keek me aan en ik wist wat haar blik betekende. De directeur begon te praten en meteen draaide ik me terug om, dit wilde ik absoluut niet missen. "Please welcome Zayn Malik, he's a new student here. I hope you'll all help him to find his way around here."De directeur knikte even naar de leraar en verliet toen het lokaal. "Zayn, can you tell us something more about yourself?' de mysterieuze jongen keek de klas rond en zijn blik bleef even bij mij hangen. Ik beet zachtjes op mijn lip en verbrak het oogcontact omdat het toch een beetje ongemakkelijk voelde. "So, uuhm...My name is Zayn Malik" de jongen zweeg nu en keek de leraar opnieuw aan. "Well, okay then. Zayn, you can go and sit next to..." hij keek even rond "...Amelia" "Who's Amelia" iets in Zayn's stem bezorgde me koude rillingen. "I'm Amelia" ik stak kort mijn hand op en trok een wenkbrauw op. Langzaam liep hij mijn richting uit en hij plofte neer op de stoel naast mij. "What happend ?" zei ik bedoelend op het blauwe oog. Zayn keek me even kort aan en ging toen gewoon verder met zijn spullen uit te pakken. Wel, als hij niet van plan was te antwoorden ging ik ook geen moeite meer doen. Ik draaide me even om naar Alice en zij stak gewoon haar duimen naar me op. Het leek een eeuwigheid te duren toen de bel me eindelijk verloste. Mijn spullen had ik al ingepakt dus kon ik meteen opstaan en naar Alice lopen. "And ?" ze keek me verwachtingsvol aan. "Well, how is mister sexy ?" ze grinnikte en ik haalde mijn schouders op. "He just sat there...doing nothing," Ik opende mijn locker en stak rustig mijn spullen weg. "How do you think he got the black eye ?" fluisterde Alice toen Zayn net voorbij liep. "I don't know. Why don't you ask him ?" ik keek haar een beetje uitdagend aan. "Okay" een beetje verbaasd keek ik hoe Alice recht op Zayn afliep. Toen hij even niet keek liep Alice tegen hem aan. "Oh my god, I'm so sorry. Are you okay ?" ze beet op haar lip en knipperde snel met haar wimpers. Zayn hielp met haar boeken terug op te rapen maar liep daarna zonder iets te zeggen verder. Ik moest nu echt moeite doen om niet in lachen uit te barsten. "Fail" ik grinnikte toen ik het boze gezicht van Alice zag, "He didn't even blink, freak" boos ramde Alice haar boeken in haar locker. Ik wist dat het best pijnlijk voor haar was omdat normaal elke jongen voor haar viel. Ik moest toegeven dat Alice er goed uitzag. Ze had het perfecte haar en lichaam, iets waar ik echt jaloers over was. "Better luck next time babe" ik draaide me om en mijn blik verstrakte toen ik zag dat Zayn van op een afstand recht in mijn ogen keek. Er was iets vreemd met hem, maar ik was er gewoon nog niet achter wat.

Reageer (2)

  • Chasing1D

    Yeah Sexy Beast zoals hier al werd gezegd! Loving You oehoeeee ( Ik zit met een liedje in mijn hoofd hahha )

    Het enigste wat hij zegt over zichzelf is zijn naam..Die de leerkracht al had gezegd..HAHAH Geniaal xD

    1 decennium geleden
  • Muldwych

    Zayn : Sexy beast.
    LOVEYU

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen