Ik word langzaam wakker van de ruwe tong van mijn kat. 'goodmorning' ik haal mijn hand over zijn kopje heen. 'Waarom zo vroeg ?' ik kijk haar vermoeid aan ik draai mijn hoofd naar de wekker,wat 7:30 ? Ik gooi de deken van me af en zet de kat op de grond 'eerst jou dan maar eten geven' ik open het blikje en gooi de inhoud in haar bakje. Nadat ik mijn toast op heb kleed ik mij aan om naar de supermarkt te gaan voor een paar boodschapjes te doen. Ik graai mijn sleutels van het kastje af , pak mijn helm en ga de deur uit. Ik loop de trap af naar buiten en steek de sleutel in mijn vespa. Ik zet mijn helm op en stap op, draai de sleutel om en geef gas. Aangekomen bij de buurtsuper pak ik karretje en loop de winkel in. Ik loop eerst naar de afdeling groente en brood en daarna verder de winkel in naar benodigdheden. 'oh oeps im so sorry' zeg ik met een hand voor mn mond al ik mijn karretje tegen een jongen aan duwde. 'Oh no im fine' zegt een jongen met blauwe ogen en blond haar. 'Really?' 'what has he done young girl?' er komt een jongen en slaat een arm om de andere jongen heen, hij heeft bruin krullend haar. 'What have you done nailler' en hij haalt zijn hand door de jongen zijn haar en brengt de boel in de war. 'Nialler ? thats a unusual name" 'oh no my name is niall' 'oke i have go now, nice to meet you' ik geef ze een glimlach en loop verder.

Als ik uit de winkel kom doe ik de boodschappen op de scooter ga zitten en doe me helm op. 'Nice scooter!' hoor ik iemand zeggen, ik kijk naar de uitgang en zie daar die ene naill staan. Ik knik mij hoofd naar hem en rij weg.

Nadat ik de boodschappen heb opgeruimd plof ik op de bank neer. Oke het is nu 10 uur, ik sta op en ga achter de computer zitten en kijk of er iemand op skype zit. Mijn vriendin puck zit er op ,ik stuur haar een uitnodiging. Er komt een blij gezicht te voorschijn op mijn beeldsherm. Ik vertelde haar het hele verhaal van af het feest af, dat ik george heb ontmoet en dat ik vanmiddag met hem ga luchen en die rare jongens in de winkel. Anderhalf uur verder stopten we met skypen en krijg dan een smsje 'i'll pick you up at 12 , is that ok? xgeorge' 'yes that fine' antwoord ik terug en geef hem mijn adress. Ik besloot me maar weer om te kleden voor de lunch.

Reageer (3)

  • kimx1d

    hahaha omg haha dies goedd

    1 decennium geleden
  • FloorxHarry

    oke te veel fucking. niet goed.

    1 decennium geleden
  • FloorxHarry

    AHAHAHAHAHAHAHA. ik lach me kapot. ik zie jou al knikken naar niall zovan fuckup.. terwijl het een fucking georgieporgie is. niet dat ie er op lijkt maar je weet wel george staat voor alles (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen