Dag 1
Het is dag 1 in het Big Brother huis. De vrouwen hebben net hun geheime opdracht te horen gekregen van Big Brother.
Ze waren aan het overleggen.
"Ik denk dat we de geheimen moet gaan verdelen zodat iedereen 1 geheim krijgt", zei Juna.
"Goed idee" zei Helena
"Nou wie neemt welk geheim dan".
"Ik neem die van HSP wel want dat heb ik zelf ook" zei Lilith.
"En dan neem ik die van de vliegramp", zei Jolie.
Juna nam taphefobie.
Luna nam het songfestival.
Helena zei. "Ik ben politieagent en ken mensen die suicidaal zijn geweest dus die neem ik".
"Nou da blijft er 1 over voor Mandy en dat is wie er opgegroeid is in een weeshuis".
"Zijn we het daar mee eens" vroeg Luna.
Iedereen beantwoordde met ja.
Dit is Big Brother vrouwen jullie tijd in de Woman's Room zit erop jullie mogen naar het huis..
De 3 mannen, Ben,Jason en Jon Josep zaten grappen te maken en hadden het gezellig.
Tot ze gegil hoorden en er 6 vrouwen naar binnen renden. Ze moesten lachen en hadden het gelijk al leuk. Jolie begon gelijk naar Jason toe en stelde haar voor. "Hoi ik ben Jole". "Jason aangenaam". De vrouwen moesten ook hun bed uitzoeken de meeste lagen naast elkaar behalve Luna die lag alleen Jolie die ging samen met Jason slapen ze had het bed gewoon gepakt.
In de lounge was het druk tot diep in de nacht. Mandy kon nu heel goed optrekken met Ben. En Helena was Jon Josep goede vrienden geworden.
Het was bedtijd en iedereen zocht het bed op maar van slapen kwam nog niks.
Ze wisten niet wat er morgen ging gebeuren.
"Morgen in Big Brother wordt huisgenoot nummer 10 toegevoegd krijgen de bewoners hun eerste taak en hoe vinden de andere bewoners van dat Jolie zomaar naast Jason gaat liggen. Je ziet het in dag 2 van Big Brother".
Reageer (1)
Yaay snel verder!!
1 decennium geleden