004 - Hannah J. Smith.
-In de pauze-
Ik ga bij mijn vriendengroepje zitten samen met George. Chloe kijkt me heel vreemd aan. Waarschijnlijk omdat dé George Shelley naast mij zit. Ik wuif het weg en vertel haar dat ik het later wel zal uitleggen. ‘Hey people. Let‘s talk English because George is English and he is not really good in Dutch‘. Ondertussen wijs ik naar George en hij kijkt ons met een big smile aan. ‘George is new. I talked with him and ask him if he wanted to sit with us. And yea here is he‘. Nog steeds lacht George erg breed. Ik ga naast George zitten en begin een gesprek met hem aan. We hadden het over van alles. Bijvoorbeeld dat zijn vrienden van zijn band naar andere scholen zijn gegaan want het moest niet opvallen, etc. Etc. Dan vraagt die opeens; ‘Hannah? I know we only met each other a hour ago but. So it‘s really early to ask you this. But i wanted to do it. Do you want to meet tonight? So you can help me with my Dutch?‘ ‘Tonight? Sure. I think that's a great idea. How faster i‘ll help you. How faster you knows it‘ zei ik enthousiast terug. ‘Alright. Where, and how late?‘ ‘We can go to my house around 7 o‘clock‘ zei ik. ‘give me your phone number so i can text you my adress‘. En ik geef mijn mobiel zodat hij zijn nummer in mijn mobiel kan voegen. ‘Thanks!‘ zei ik alweer. ‘Sorry, but i need to talk with some of my friends. See you next lesson, alright?‘ ‘It doesn't mind. See you!‘ Ik loop snel wel en trok Noa en Chloe met mij mee. ‘Kom we lopen even naar de wc. Dan zal ik jullie alles vertellen‘. *Wenkbrouw wiebel* Ze knikten en we liepen naar de wc. Klaar om ze alles te vertellen.
Er zijn nog geen reacties.