Kick-Off Deel 9 (laatste deel)
"Dames en heren applaus voor de oudste bewoonster Mandy.
Mandy jij wilt winnen voor je man ga je dat vertellen in het huis".
"In de eerste dagen niet maar als ik een band opbouw met de bewoners ga ik dat zeker doen".
"Mandy veel succes".
"Mandy is net het huis ingegaan we gaan nu live over naar het huis waar dan de geheime opdracht verteld gaat worden".
"Hallo allemaal". "OOOOOh hallo".
Het eerste moment dat Mandy binnenkwam vond iedereen haar al aardig iedereen omhelsde haar en stelde elkaar voor.
"Dit is Big Brother dames neem plaats op de bank.
Ik heb voor jullie een geheime opdracht zoals jullie al gemerkt hebben zijn nog niet alle mannen aanwezig de overige 3 mannen komen deze week aan.
Maar nu over de geheime opdracht. Toen jullie je hebben ingeschreven hadden jullie een geheim maar de mannen hadden die ook. Jullie krijgen als geheime missie alle 6 de geheimen en het is de taak om de geheimen bij de juiste mannen te matchen. Lukt het jullie om op dag 6 alle geheimen bij de juiste persoon te krijgen dan worden jullie niet genomineerd. Lukt het niet dan worden jullie wel genomineerd maar de mannen niet. Meer daarover later ik vertel jullie nu de geheimen.
Geheim 1: Ik ben suicidaal geweest. (Ik had zelfmoordneigingen).
Geheim 2: Ik heb taphefobie. (angst om levend begraven te worden).
Geheim 3: Ik heb een vliegramp overleefd.
Geheim 4:Ik heb HSP. (hoogsensitief persoon)/
Geheim 5: Ik heb meegedaan aan het Eurovisie songfestival.
Geheim 6: Ik ben opgegroeid in een weeshuis.
Dit zijn de geheimen op dag 6 worden ze bekend gemaakt bij wie ze horen.
"Hoe gaan de vrouwen met die geheimen om, hoe reageren de mannen als plots alle vrouwen tevoorschijn komen dat zie allemaal in de het volgende aflevering met de dagelijkse show. Dit was de kick-off show mijn naam is Marc fijne avond".
Reageer (1)
Yaay ben benieuwd of het lukt ^^
1 decennium geleden