Twee
Even voor julle als tips:
-er bestaat een kudoknop
-reageren kan hier onder
-laat andere weten hoe geweldig fantastisch jullie deze story vinden
-laat mij dat wat hier boven staat ook weten
-ik kan tegen kritiek.
Als de bel gaat loop ik naar de deur om hem te openen. Een vrolijke Zayn met Lux op zijn arm staat voor mijn deur. ‘Hey Zayn kom binnen.’ Zeg ik en loop door naar boven de trap op richting de woonkamer van mijn appartement. Zayn zet Lux op de bank neer voor de tv en ploft naast haar neer. ‘Ben je nog aan het eten? Smakelijk’ ‘Dankje Zayn.’ Zeg ik en plof met mijn pizza op de bank naast hem neer. ‘Dus de oppas van Lux heeft andere plannen voor vanavond?’ ‘ja zo iets.’ ‘hmm oke…’ mompel ik meer in mezelf dan tegen Zayn. ‘Lux ga je mee naar bedje dan brengt Zayn je misschien wel mee.’ Ik kijk Zayn aan en zie dat hij knikt als teken dat hij het goed vind. Zayn pakt Lux en volgt mij naar de logeerkamer. De logeerkamer is absoluut niet groot er staan wat simpele babyspullen maar meer niet. Lux blijft wel vaker hier pas zelfs een week omdat Lou voor haar werk naar Italië moest. Vraag me niet wat voor werk ze doet want dat weet ik echt niet. Wat ik wel weet is dat ze absoluut niet te weinig verdient. Ze koopt constant cadeautjes voor me en betaald me ontzettend goed. Zayn zet Lux op de commode neer en pakt het pyjamaatje dat er op ligt. Vervolgens doet hij het haar aan en ik sta met bewondering toe te kijken. Dit is serieus de eerste jongen in mijn leven die ik zie en zo goed met kinderen om gaat. ‘uhm Laura zullen we naar benden gaan?’ Ik schrik op uit mijn gedachten en zie dat Zayn Lux al in bed heeft gelegd en een muziek aangedaan heeft. Ik knik en loop Zayn achterna naar beneden. ‘Ik ga de jongens wachten.’ Ik knik en loop naar de voordeur. ‘Wacht geef je telefoon even dan zet ik mijn nummer er in voor als ik je ooit nog een keer nodig heb.’ Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak en geef die aan Zayn. ‘Nou tot de volgende keer.’ ‘Ja tot de volgende keer Zayn.’ Zeg ik en laat de deur met een klap achter hem dicht vallen. Ik loop terug naar de woonkamer en loop naar de boekenkast. Ik pak mijn dagboek en ga op de bank zitten.
Lieve Papa en mama,
Het spijt me zo erg dat ik geen contact meer heb met Dani. Soms denk ik zal ik haar weer eens opzoeken kijken of ze mij ook mist. Ik heb haar gewoon al 3 jaar niet meer gezien. Vorige week was ze jarig, 22 is ze geworden. Ik twijfelde heel lang of ik niet gewoon naar ons oude huis moest gaan of haar een kaart moest sturen. Ik heb een brief geschreven voor haar maar deze nooit opgestuurd. Ik ga er kapot van dat ik haar niet meer zie. Ik kan mijn problemen niet meer met haar bespreken. Onze band was al niet goed dat weet ik ook. En jullie weten misschien niet hoe erg het er aan toe ging als jullie op het werk waren en wij alleen thuis waren. Maar dat hoeven jullie ook niet te weten dan maken jullie je zorgen.
Maar hier wilde ik eigenlijk helemaal niet over schrijven. Ik heb vandaag weer nieuwe mensen ontmoet. Twee jongens, Niall en Zayn. Ze zijn echt super aardig ze kwamen Lux (waar ik wel eerder over schreef) halen op het kinderdagverblijf. Ze zijn echt super aardig en knap! Vooral Zayn is knap. Zo’n getinte jongen met een zwarte kuif. Helemaal mijn type zou je zeggen als je hem ziet. Hij was net ook hier. Hij kwam Lux brengen hij moest oppassen samen met Niall maar daar was iets tussen gekomen. Lux ligt nu lekker in haar bedje op de logeerkamer te slapen. Ik heb het nummer van Zayn. Hij vertelde dat hij mijn nummer wilde voor als hij me weer eens nodig had. Maar nu ik het zo bedenk heeft hij mijn nummer nog steeds niet haha. Ik ga hem zo mijn nummer maar eens smsen dan.
Ik hou van jullie papa en mama vergeet dat nooit. Kus Laura.
Reageer (2)
awh echt lief!
1 decennium geledensnel verder!
dat dagboek stukje is echt mooi! (:
1 decennium geledenSnel verder!