Hoofdstuk 28 Daan zwierink
Eindelijk had ik Fien gevonden op het dak helemaal in tranen. Ik loop zachtjes naar haar toe en zeg lieverd hier ben je ik heb je overal gezocht. Ze zei me dat het geen zin had, we woonden misschien wel heel ver weg enzo.. En dan zien we elkaar nooit meer dat had ze me verteld. Ik vroeg haar waar woon je dan. Ze keek me aan en zei Twente.. Ik echt? Ja zei ze. Daan: nee je maakt een grapje.. Fien: nee waarom zou ik daar een grapje overmaken. En jij dan waar woon jij? Daan: ik woon in goor. Fien: echt we hoeven maar 15 minuten te fietsen en dan zijn we bij elkaar!!! Nee echt schreeuwde Fien blij uit. Ik pakte haar vast en knuffelde haar onder de maan. We ging op het dak zitten helemaal op het randje zodat we het zwemba konden zien, waar nils en Iris bezig waren. Ik hield haar goed vast Ze mocht nu niet naar beneden vallen!! Fien: Daan je bent echt een hele lieve jongen en ik ben blij dat ik je heb leren kennen. Ik hou van jou. Zei ze verlegen en bloosend. Daan: ik hou meer van jou meisje, wil je mijn prinsesje zijn? Fien: daar hoef ik geen seconde over na te denken natuurlijk ja... Ik kuste haar en nadat we lekker naar de sterren hadden gekeken bracht ik haar naar haar kamer. Ze zie dankjewel sweety dat je dit allemaal voor mij doet. Ik twijfelde heen moment en tilde haar op draaide een rondje kuste haar zoende haar knuffelde haar. Ik hou zo veel van je.... Waar had ik dat aan verdiend vroeg Fien. Ik zei haar dat ze de liefste de mooiste was van heel de wereld en nu lekker moest gaan slapen. Ze deed zachtjes de deur dicht, en ik liep naar mijn eigen kamer en ik had lekker geslapen tot dat de volgende ochtend .....
Er zijn nog geen reacties.