Hannah is een meisje van 17 jaar. Ze is helemaal gek op One Direction en Union J, in het speciaal Niall en George. Ze brengt uren achter haar laptop door, zwijmelend naar foto's van hun.Ze is houd ook heel erg van eten ( net zoals Niall hihi.) Ze heeft ook een eigen blog op tumblr. Helemaal voor George. Als ze maar even tijd over heeft gaat ze meteen weer op tumblr om te kijken naar pics van hun. Ze is ook erg creatief en houd erg veel van shoppen. Ook brengt ze heel veel tijd door met haar beste vriendin Noa.
Hannah heeft geen vader meer. Hij is overleden toen zij drie jaar oud was aan kanker. Hannah's moeder heeft een nieuwe vriend, maar die kan zij niet uitstaan. Hierdoor is er spanning bij haar thuis. Maar dan komt die ene persoon in haar leven, en maakt er een nog grotere puinzooi van.
Ze zit in haar eindexamen van het gymnasium. Hier heeft ze het best wel druk mee maar ze kan het goed combineren met de rest van haar leven.

Noa is ook een meisje van 17 jaar. Ze woont een straat verwijdert van Hannah en ze zijn al vanaf hun geboorte beste vriendinnen. Hun moeders zijn ook beste vriendinnen, ook voor hun geboorten. Noa houd ook erg van One Direction en Union J. Alleen zij vind in het speciaal Harry en Josh het leukste. Ze droomt elke nacht over hun en heeft elke dag wel weer een nieuw verhaal. Toch denk ze One Direction en Union J nooit gaat ontmoeten.....
Noa zit samen met Hannah in de klas. Zij leert net iets makkelijker dan Hannah en haalt hierdoor makkelijker hogere cijfers dan Hannah.

Chloe is 16 jaar. Ze heeft een hele gezellige uitstraling, en is vaak ook gezellig. Alleen heeft ze soms erge stemmingswisselingen, en soms komt ze heel depressief over. Ze heeft 2 zussen en ze heeft beide ouder nog. Ze heeft als enigste van de groep een vriendje: James. Hij is het perfecte vriendje, maar dan komt er een andere jongen in het spel. Is hij nog wel te vertrouwen?
Chloe is niet heel erg sportief. Wel speelt ze gitaar. Net zoals Hannah. Ze droomt ervan om beroemd te worden.
Chloe zit niet bij Hannah en Chloe in de klas. Ze doet atheneum maar zit ook in haar examen jaar. Het gaat erg moeilijk en haalt soms best wel vaak slechte cijfers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen