-De volgende les-

Ik liep snel de klas in en ging snel alleen zitten. Niemand mocht naast mij zitten. Onze klas is heel groot, er is altijd maar één plaats vrij. En laat nou staan dat die ene lege plek naast mij is. Nu moet straks de Engelse jongen wel naast mij komen zitten. De leraar kwam binnen, en legde zijn spullen klaar. Hij wou snel beginnen. Dus ik ging maar opletten, voor deze ene keer. Hij had zijn praatje gedaan en nu moesten we aan het werk. Ik was al snel weer met Noa in gesprek. Ze ging achter mij zitten, zodat ze de Engelse jongen en mij goed in de gaten kan houden straks. Toen was ik hem snel weer vergeten. Maar toen werd er opeens op de deur geklopt. Ik schoot omhoog. O my god, nu komt vast de jongen in onze klas. De deur werd geopend en er kwam zoals ik al dacht een jongen naar binnen lopen. Hij leep heel erg onzeker, maar liep toch met een glimlach naar de leraar. Wow, hij komt mij een beetje bekent voor. Denk ik nu opeens. Zijn Haar, zijn ogen, zijn lach, zijn lichaam, Noooo...... Dit is George Shelley. 'ieh' zei ik hard op in de klas. De hele klas keek mij aan inclusief George.OH MY GOD! Hij kijkt mij aan. De George Shelley van Union J keek mij aan, en ook nog eens heel lief. Ik dacht dat ik droomde en kneep mijzelf in mij arm. 'Auwh' Oke het dus toch geen droom. Awh hij kijkt nu nog liever, na mijn tweede gilletje. Ik voelde mijn mobiel trillen. Floor had mij een whatsappje gestuurd. (Floor is een vriendin van mij, en zit bij mij in de klas.) 'Nooo George in onze klas. Bij ons. De grootste George lovers hier op de hele school. En hij kijkt jou heel lief aan. Pak je kans Girl!'. Toen besefte ik het mij pas echt. George in onze klas. En hij kijkt zo sweet naar mij. Ik moet deze kans wel grijpen. Ondertussen vertelde George een beetje over zich zelf. Natuurlijk wist ik alles al but that doesn't mind. Wat mij wel opviel is dat hij niet vertelde dat hij in een band zong. Maar oke. Dat zal die vanzelf wel zeggen als die dat wil. Hij was klaar en ging op zoek naar een plek om te zitten. Aan gezien de enigste plek naast mij vrij is kwam hij naar mij toe lopen.

Reageer (1)

  • Gshelleysgf

    omygod omygod omygod
    ik ben zelf gewoon helemaal enthousiast omdat george naar haar toe loopt omg
    snel verder !
    heeeeeeeel snel met die vingertjes weer een hoofdstuk typen (krul)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen